شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی انتشارات به‌نشر در ایام الله فجر

نشست‌ها و برنامه‌های فرهنگی مختلفی هم‌زمان با آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از سوی انتشارات به‌نشر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مسعود فرزانه، سرپرست انتشارات به‌نشر در این باره گفت: این برنامه‌ها برای پاسداشت روزهای امیدبخش پیروزی انقلاب اسلامی و یادآوری خاطره ایثار، همدلی، اتحاد، وحدت، مقاومت و در نهایت پیروزی مقتدرانه ملت سربلند ایران اسلامی در قالب‌های مختلف نشست‌های کتابخوانی، نقد و بررسی و تولید و توزیع آثار انقلابی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور پاسداشت و ارتقای دستاوردهای ادبی انقلاب اسلامی، نشست‌های نقد و بررسی و رونمایی کتاب‌های «شلوغ کاری‌های آقاجون» و «یک نقاشی عجیب» در مشهد و تهران برگزار می‌شود.

مسعود فرزانه به برگزاری نشست‌های کتاب‌خوانی بهمن، ویژه کتاب‌های «شاه فراری شده» و «رؤیای آق تاریم» اشاره کرد و افزود: این نشست‌ها با همکاری فرهنگ‌سرای اشراق تهران در طول دهه فجر برگزار می‌شود. هم چنین مراسم دورخوانی رمان «دست‌های رنگی» در مدارس امام رضا (ع) نیز همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: تولید و به‌روزرسانی بروشور کتاب‌های به‌نشر درباره انقلاب اسلامی ایران، تجدید چاپ مجموعه هفت‌جلدی «حکایت‌های کمال» و «تاج شاه و کلاه‌ها»، پیگیری تولید مجموعه «یک روایت معتبر»، انتشار شماره دوازدهم ماهنامه «کتاب رضوی» با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر فعالیت‌های انتشارات به‌نشر در ایام الله دهه فجر است.

فرزانه بیان کرد: تدوین بسته محتوایی معرفی آثار مرتبط با انقلاب اسلامی، ارائه بسته کتاب‌های انقلابی با تخفیف ویژه و اعطای کالابرگ خرید کتاب برای سنین مختلف در همه فروشگاه‌های به‌نشر و غرفه‌آرایی با محوریت عناوین انقلاب، دفاع مقدس و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، پخش فایل‌های صوتی متناسب با این ایام در فروشگاه‌ها و تأمین و عرضه پک ویژه شهدا و برگزاری نمایشگاه‌های استانی با محوریت انقلاب اسلامی و دهه فجراز دیگر برنامه‌های این انتشارات در دهه فجر عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها