یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
از بلیط هواپیما تا اجاره خانه مبله در ترکیه با GoToSafar

موقع سفر به ترکیه مهم است خدمات مسافرتی خود را از چه وب‎سایت یا مجموعه مسافرتی و گردشگری دریافت کنید؛ چراکه وب‎سایتی مانند GoToSafar علاوه بر سال‎ها تجربه موفق در ارائه خدمات مسافرتی آنلاین، دارای تمامی مجوزهای لازم با پشتیبانی ۲۴ ساعته بوده و امکان پرداخت ریالی و ارزی بدون نیاز به کارت اعتباری را برای مسافران فراهم کرده است.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ موقع سفر به ترکیه مهم است خدمات مسافرتی خود را از چه وب‎سایت یا مجموعه مسافرتی و گردشگری دریافت کنید؛ چراکه وب‎سایتی مانند GoToSafar علاوه بر سال‎ها تجربه موفق در ارائه خدمات مسافرتی آنلاین، دارای تمامی مجوزهای لازم با پشتیبانی ۲۴ ساعته بوده و امکان پرداخت ریالی و ارزی بدون نیاز به کارت اعتباری را برای مسافران فراهم کرده است.

این مجموعه با پیش‎گامی در ارائه خدمات مورد نیاز مسافران از بلیط هواپیما تا اجاره روزانه خانه در ترکیه، توانسته همه آنچه گردشگران در سفر به ترکیه نیاز دارند را در وب‎سایت GoToSafar ارائه دهد؛ به ذکر است، این وب‎سایت دارای مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی ایران، مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نماد اعتماد الکترونیکی می‎باشد.

رزرو بلیط هواپیما به ترکیه از GoToSafar

همانطور که می‎دانید، رزرو بلیط هواپیما ترکیه از GoToSafar، بسیار آسان است و به دلیل همکاری با معتبرترین ایرلاین‎ها، بهترین پروازها را برای شما ارائه دهد. برای این منظور، شما با مراجعه به این وب‎سایت و انتخاب مبدا و مقصد خود، تاریخ پرواز و تعداد مسافرین، فهرستی از گزینه‎های موجود با جزئیات کامل را مشاهده خواهید کرد؛ سپس، با کلیک روی گزینه «تایید پرواز و خرید» می‎توانید اطلاعات خود و همراهانتان را وارد و نهایتاً با پرداخت هزینه‎ها از درگاه‎های معتبر مالی، رزرو بلیت هواپیما به ترکیه را انجام دهید.

در این روند، شما می‎توانید از مشاوره رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته هم استفاده کنید، برای همین رزرو بلیط هواپیما به ترکیه برایتان خیلی سریع و آسان انجام می‎شود. همچنین، ارائه توضیحات کامل درمورد هر پرواز، کار شما را راحت‎تر می‎کند.

اجاره خانه مبله در ترکیه از GoToSafar

اگر شما هم با اعضای خانواده یا جمع دوستان به ترکیه سفر کرده‎اید و قرار است بیشتر از یک هفته در آنجا بمانید، پس برای در اختیار داشتن فضای بیشتر و کاهش هزینه‎هایتان، حتماً گزینه اجاره خانه مبله در ترکیه را انتخاب کنید. این نوع از اقامتگاه‎ها که شامل: آپارتمان، خانه مبله، ویلا و سوئیت هستند، در تمامی شهرهای ترکیه و مناطق مختلف هر شهر، وجود دارند. به همین دلیل، شما می‎توانید متناسب با بودجه و دلخواهتان، یکی از این اقامتگاه‎ها را اجاره کرده و از یک سفر لذت‌بخش را تجربه کنید.

از بلیط هواپیما تا اجاره خانه مبله در ترکیه با GoToSafar

به طور مثال، اگر قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری در مرکز شهر را دارید یا برای رسیدگی به بعضی کارها، دسترسی راحت‌تری به وسایل حمل و نقل عمومی و سایر مناطق شهر داشته‎باشید، اجاره آپارتمان یا خانه مبله در مرکز شهر، بهترین گزینه می‎باشد؛ در عین حال، اگر به شهرهای ساحلی ترکیه سفر کرده‎اید و می‌خواهید به ساحل نزدیک باشید، اجاره ویلاهایی که دارای چشم‌انداز دریا، جنگل یا شهر هستند، تصمیم بسیار عالی می‌باشد.

مزایای اجاره روزانه خانه در ترکیه نسبت به رزرو هتل

از بارزترین مزایای اجاره روزانه خانه در ترکیه از GoToSafar که به لحاظ کیفیت و خدمات، شرایطی همچون هتل‌های ۵ ستاره و لوکس را دارند، موضوع مقرون‎به‎صرفه بودن اقامت در آنها به دلایل مختلف می‎باشد؛ بعضی از مهم‎ترین مزایای اجاره روزانه خانه در ترکیه نسبت به رزرو هتل، عبارتند از:

حریم خصوصی و اختصاصی بیشتر به‌ازای هر نفر (به طور مثال، شما در هتل مجبورید استخر را با نفرات زیادی مشترکا استفاده کنید؛ ولی در این خانه‎ها، استخر به‎صورت اختصاصی در اختیار شماست)

وجود آشپزخانه و تمامی لوازم و ظروف پختن غذا (در اکثر هتل‎ها، فقط وعده صبحانه رایگان بوده و شما برای صرف غذا در رستوران هتل یا در سطح شهر، باید هزینه قابل‌توجهی را بپردازید؛ درحالی‎که با اجاره خانه مبله در ترکیه، می‌توانید با هزینه کمتر مواد غذایی را خریداری کرده و غذاهای دلخواه خود را بپزید)

وجود ماشین لباسشویی و اتو (اگر شما در هتل‎ها بخواهید لباستان شسته و اتو شود، باید هزینه اضافی موقع تسویه‌حساب پرداخت کنید)

عدم نیاز به پرداخت هزینه بیشتر بابت درخواست تختخواب، بالشت و پتوی اضافی

در اختیار داشتن سایر وسایل مورد نیاز مانند: سشوار، اینترنت پرسرعت و...

نظافت دائم خانه‎ها توسط کادر مجرب در ساعات و روزهای مشخص (شما می‎توانید درخواست نظافت بیشتر و رسیدگی به موارد احتمالی و تعمیرات مورد نیاز را داشته‎باشید)

همچنین، باید اضافه کرد این خانه‎ها به دلیل ثبت در سامانه دولتی ترکیه و نظارت دقیق مسئولین بر اجاره آنها، دارای امنیت بالایی هستند.

GoToSafar پیش‌گام در خدمات گردشگری

هلدینگ گردشگری Ipek Yolu Araz با ایده‌های کاربردی بسیار برای راحتی مسافران در سفرهای بین‌المللی به‌خصوص سفر به ترکیه بوده و پلتفرم GoToSafar از زیرمجموعه‌های این هلدینگ، با شعار «Enjoy Your Trip!» خدمات بسیاری از قبیل: اجاره ماشین در ترکیه، رزرو هتل در ترکیه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و غیره را برای تجربه سفری لذت‌بخش، به مسافران ارائه می‌دهد.

از بلیط هواپیما تا اجاره خانه مبله در ترکیه با GoToSafar

بنیان‌گذار این مجموعه آقای «یاشار عمرانی»، تمام تلاش خود را برای محقق کردن یک تجربه عالی و به‌یادماندنی از سفر به اقصی‌نقاط جهان برای مسافرین، داشته و همچنان نیز دارد؛ این موضوع که گواه آن، تعدد خدمات ارائه شده توسط این وب‌سایت و کیفیت آنها و نیز تعهد و پایبندی کارکنان مجموعه به معیارهای تعیین شده می‌باشد، اصلی‌ترین وجه تمایز آن با سایر شرکت‌ها یا وب‌سایت‌های رقیب به شمار می‌آید.

سایر روش‌های آسان‎تر کردن سفر به ترکیه با GoToSafar

وب‎سایت GoToSafar.com از به‎روزترین مجموعه‎های فعال و بین‌المللی در حوزه مسافرتی و گردشگری، دارای تمامی مجوزهای لازم از ایران و ترکیه بوده و نتیجه سال‎ها تجربه و مطالعات خود را با ارائه مهم‎ترین خدمات موردنیاز مسافران، در اختیار آنها قرار داده است.

اجاره خودرو در ترکیه

وقتی شما به ترکیه سفر می‎کنید، یکی از روش‎هایی که می‎تواند هزینه‎های شما را تا حد قابل‌توجهی کمتر کند، اجاره خودرو در ترکیه است. دلیل این موضوع، عمدتاً بالا بودن کرایه تاکسی و ناآشنایی مسافرین به ایستگاه‎ها و مسیرهای اتوبوس و مترو می‎باشد. از طرف دیگر، هرچند مترو و اتوبوس‎ها در ترکیه ارزان‎تر نسبت به تاکسی هستند، اما شما باید برای هر شهر، کارت بلیت مختص در آن شهر را تهیه و مدت‌زمان نسبتاً طولانی برای رسیدن هر یک از آنها به مقصد و ایستگاه باشید (صرف‎نظر از شلوغی و ازدحام مسافرین در اتوبوس و مترو).

به همین دلیل، نه‎تنها مسافرین با رنت ماشین در ترکیه می‎توانند خیلی سریع و آسان و با کمک اپلیکیشن‎های مسیریابی به مقاصد مورد نظرشان بروند، بلکه دیگر برای تردد در شهر، محدود به ساعات هر یک از وسایل نقلیه عمومی نیز، نخواهند شد. گفتنی است، هزینه کرایه تاکسی از فرودگاه صبیحا در استانبول به میدان تقسیم، برابر با اجاره خودرو در استانبول برای یک روز کامل می‎باشد.

از بلیط هواپیما تا اجاره خانه مبله در ترکیه با GoToSafar

ترانسفر (اجاره خودرو با راننده)

گاهی مسافران ترکیه، به دلیل نداشتن گواهینامه رانندگی بین‎المللی یا عدم تمایل به رانندگی در ترکیه (به‌ویژه در سفرهای یکی دو روزه)، اقدام به اجاره خودرو با راننده (ترانسفر)، از وب‎سایت GoToSafar می‎کنند. بدین ترتیب، این مجموعه یک راننده مجرب را با خودرویی که مسافر درخواست کرده، در ساعت از پیش تعیین‎شده و مبدایی که هنگام ثبت رزرو اعلام شده، برای مسافر می‎فرستند تا او را مقصدی که قبلاً انتخاب کرده، برساند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات وب سایت GoToSafar، مشاهده و رزرو اقامتگاه در بهترین شهرهای ترکیه و همچنین اجاره خودرو در ترکیه، رزرو بلیط هواپیما و هتل و … به آدرس اینترنتی www.gotosafar.com مراجعه کنید؛ برای پیدا کردن پیج اینستاگرامی این مجموعه نیز، کافی است GoToSafar را در آن جستجو کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها