چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
«بوکتاب» متعلق به کودکان و والدین بندرعباسی است

هرمزگان - رئیس هیئت مدیره مجموعه فرهنگی دنیای ماه پیشونی گفت: مجموعه «بوکتاب» متعلق به کودکان و والدین بندرعباسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، توکل صدیقی در پنجمین سالروز گشایش مجموعه فرهنگی «بوکتاب» شعبه هرمزگان چهارشنبه شب چهارم بهمن ماه ۱۴۰۲ که در این فروشگاه بزرگ برگزار شد، گفت: بوکتاب متعلق به کودکان و والدین بندرعباسی است.

وی ضمن شادباش میلاد مولود کعبه، از پیشگامی بوکتاب گفت و افزود: خوشحالیم که کتابفروشی‌های دیگری نیز بعد از بوکتاب در این شهر ایجاد شده است که از این بابت خوشحالیم.

صدیقی افزود: بوکتاب متعلق به کودکان و والدین بندرعباسی است که شما باید حفظش کنید.

رئیس هیئت مدیره مجموعه فرهنگی دنیای ماه پیشونی در پایان گفت: شما بوکتاب را تنها نگذارید و از کارگاه‌های این مجموعه فرهنگی استفاده کنید.

مدیر مجموعه بوکتاب بندرعباس نیز با ابراز خوشحالی از ۵ سالگی بوکتاب به یکایک میهمانان خوش‌آمد گفت و به تاریخچه این مجموعه پرداخت.

شقایق درویشی افزود: از چهارم بهمن ماه سال ۱۳۹۷ این مجموعه با ۱۵ هزار عنوان کتاب بزرگسال و ۵۰ هزار عنوان کتاب کودک در بازار بزرگ هرمزگان در انتهای خیابان امام موسی صدر جنوبی آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: هم اینک با رشد قابل توجهی با ۱۳۶ هزار عنوان کودک و ۳۱ هزار عنوان کتاب بزرگسال، بخش تحریر، صنایع دستی و اسباب بازی در خدمت جامعه فرهنگی و ادب دوست هرمزگان هستیم.

درویشی اضافه کرد: بخش هرمزگان نیز با آثار ناشر و مولف بومی استان راه اندازی شده و با استقبال قابل توجه مخاطبان همراه شده است.

این چهره فرهنگی ابراز داشت: کارگاه‌های اوریگامی، رونمایی کتاب، کارگاه کتاب بازی، کارگاه فرزند پروری، کارگاه والدین کتابخوان، شعرماندگار نوجوان- آموزش شعر خوانی صحیح، کارگاه فلسفه کودک و نقاشی خلاق را به صورت رایگان در این مجموعه برگزار می‌کنیم.

درویشی همچنین گفت: استقبال از سوی مردم هرمزگان و هم استان‌های همجوار خیلی خوب است و با توجه به اقبال سایر شهرستان‌های استان ممکن است در آینده‌ای نزدیک یک شعبه دیگر بوکتاب در غرب استان هرمزگان نیز افتتاح کنیم.

در جشن ۵ سالگی بوکتاب توکل صدیقی رئیس هیئت مدیره مجموعه فرهنگی دنیای ماه پیشونی، محمد جعفر کمالی آشتیانی عضو هیئت مدیره، مجید تیموری مدیر شعب استان‌ها، طیبه قنبری مدیر شعبه مرکزی تهران و با حضور پرشور کودکان و خانواده های ادب دوست هرمزگانی با هنرنمایی
گروه هنری چیکو با مدیریت و تسهیلگری هانیه هادی‌نژاد برگزار شد.

ویژه‌نامه پنجمین سالگرد تاسیس بوکتاب نیز به همراه نشریه خبری- تحلیلی دنیای ماه پیشونی در بین میهمانان توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها