جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
برگزاری نمایشگاه «قاب غمگین» با عنوان مظلومیت غزه در قاب هنرهای نمایشی

به مناسبت فرار رسیدن روز غزه مؤسسه فرهنگی، هنری، پژوهشی صبا وابسته به فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه «قاب غمگین» را با عنوان مظلومیت غزه در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ مؤسسه فرهنگی، هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، به مناسبت فرار رسیدن روز غزه نمایشگاه «قاب غمگین» را با عنوان مظلومیت غزه در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار می‌کند.

نمایشگاه «قاب غمگین» شامل آثاری از هنرمندان تجسمی ایران است که در طی سال‌ها تلاش و فعالیت در همراهی با مردم مظلوم فلسطین در قالب پوستر، تصویرسازی، و کاریکاتور خلق کرده‌اند، مؤسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی صبا قصد بر این دارد نمایشگاهی با عنوان «قاب غمگین» با همکاری و تلاش موزه هنرهای تجسمی حوزه هنری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار کند.

به همین منظور از جمله هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه به‌نمایش‌درآمده است بدین شرح است: جناب آقای مصطفی گودرزی، عبدالحمید شریفی راد، سید مسعود شجاعی طباطبائی، حمید عجمی، احمد آقا قلی‌زاده، علی وزیریان ثانی، حسین یوزباشی، بهنام زنگی و صابر شیخ رضایی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

همچنین لازم به تأکید است این نمایشگاه در اول بهمن‌ماه ۱۴۰۲، رأس ساعت ۱۶ در موزه فلسطین برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ به نشانی تهران خیابان ولیعصر، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان شهید برادران مظفر، پلاک ۷۴ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها