جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
بیش از ۲۰ عنوان کتاب منطبق بر زیست‌بوم استان ایلام منتشر می‌شود

ایلام-مدیر حوزه هنری استان گفت: بیش از ۲۰ عنوان کتاب منطبق بر زیست‌بوم استان ایلام منتشر می‌شود.

سعید خیراللهی مدیر حوزه هنری استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: نهضت تولید و چاپ کتاب در استان بر اساس سند زیست‌بوم استان شکل گرفته و قرار است حوزه هنری استان، بیش از ۲۰ عنوان کتاب با اولویت موضوعات منطبق با سند زیست‌بوم فرهنگی و هنری استان، حمایت و منتشر کند.

خیراللهی تصریح کرد: موضوعاتی همچون تاریخ شفاهی، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در استان، پژوهش‌های مبتنی بر زیست بوم استان، دین و آئین، شعر، داستان، نمایش‌نامه، رمان، ادبیات بومی و… مورد حمایت حوزه هنری قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: مؤلفان، نویسندگان و شاعران ایلامی می‌توانند یک نسخه از آثار چاپ نشده خود را برای بررسی به حوزه هنری ایلام ارسال کنند.

خیراللهی ادامه داد: تمام مراحل صفحه آرایی، طراحی جلد، کسب مجوز و انتشار آثار منتخب با حمایت حوزه هنری استان ایلام انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات و قالب‌های اعلام شده به نشانی ایلام: خیابان پاسداران شرقی، نبش بلوار امام (ره)، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان و یا به پیام‌رسان بله و ایتا به شماره ۰۹۱۸۳۴۱۰۴۲۱ ارسال کنند تا مورد ارزیابی و انتخاب قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها