چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
شرکت‌کننده لرستانی برگزیده بخش رساله و پایان‌نامه جشنواره قصه‌گویی شد

لرستان - «مینو منجزی ئیلاق» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به عنوان برگزیده معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، آیین پایانی بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه برگزار شد و برگزیدگان آثار برتر در چهار بخش مقاله، کتاب، رساله وپایان‌نامه و جستار معرفی شدند و شرکت‌کننده لرستانی موفق شد در بخش رساله و پایان‌نامه عنوان برگزیده را کسب کند.

در این بخش مینو منجزی ئیلاق با اثر «مقایسه تاثیر قصه‌گویی همراه با نقاشی و قصه‌خوانی همراه با مشاهده تصاویر کتاب بر حافظه بصری، خلاقیت زبانی، انگیزش خواندن و حل‌مسئله در دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی دوم» از لرستان عنوان برگزیده را کسب‌کرد.

به گزارش ایبنا، در بخش رساله و پایان‌نامه هیات داوران، توجه به موضوع‌های کاربردی، خلاقانه و جدید با رویکرد پژوهشی؛ پیوند موضوع پژوهش با محورهای تعیین شده در فراخوان؛ رعایت اصول و ضوابط روش علمی؛ رعایت اخلاق پژوهشی در استفاده درست از منابع و ارجاعات؛ نگارش روشمند و منسجم در تبیین پیشینه‌های پژوهش را در انتخاب بهترین‌ها مد نظر قرار دادند.

یست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۷ تا ۳۰ آذر در شهر یزد و بخش علمی این دوره از جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روزهای ۱۶ و ۱۷ دی ۱۴۰۲ در کرمانشاه برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها