سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کتاب «تحولات معاصر در تحقیقات مدیریت منابع انسانی سبز» منتشر شد

قزوین- کتاب «تحولات معاصر در تحقیقات مدیریت منابع انسانی سبز» تالیف «داگلاس دبیلیو.اس.رنویک» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، کتاب «تحولات معاصر در تحقیقات مدیریت منابع انسانی سبز» به ترجمه زهرا مقیمی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، علیرضا محمدی مدرس و پژوهشگر دانشگاه در حوزه مدیریت منابع انسانی، وحید حاجی‌لو مدرس و پژوهشگر گروه کسب و کار جهاد دانشگاهی توسط انتشارات جهاددانشگاهی استان قزوین منتشر شده است.

در این کتاب یکی از مباحث جدید مدیریت منابع انسانی یعنی مدیریت منابع انسانی سبز نقد و بررسی شده و نقش انسان‌ها در مدیریت محیطی و رفتارهای زیست محیطی در محل کار در سراسر جهان مورد مطالعه قرار گرفته است.

مباحث کتاب «تحولات معاصر در تحقیقات مدیریت منابع انسانی سبز» با تمرکز بر رفتارهای منفی و غیر سبز محیط کار مانند نشت مواد شیمیایی سمی، آلودگی هوا، انباشت زباله‌ها و ضرورت بذل توجه و درک چنین مشکلاتی از سوی کارکنان مدیران و جوامع آغاز می شود.

کتاب «تحولات معاصر در تحقیقات مدیریت منابع انسانی سبز» در ۳۲۷ صفحه با قیمت ۲۴۰ هزار تومان منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها