دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
آموزش خدمات اورژانس اجتماعی برای کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی نهاوند

همدان - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از برگزاری آموزش خدمات اورژانس اجتماعی برای کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی نهاوند خبر داد.

میلاد امینیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، از برگزاری کلاس آموزش خدمات اورژانس اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: این کلاس ویژه کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی با همکاری اداره بهزیستی شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی در ابتدای این برنامه با اشاره به اهمیت آموزش‌های همگانی در بحث سلامت عمومی جامعه گفت: یکی از برنامه‌های ما در بحث ارتقای سلامت کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی، برگزاری کلاس‌های آموزشی در این حوزه بوده است.

امینیان ضمن اشاره به تاثیر اورژانس اجتماعی در کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی وارده به افراد تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌های عنوان شده، هفته‌های گذشته، کلاس‌های آموزش کمک‌های اولیه، آموزش پدافند غیرعامل، کارگاه آموزش ازدواج، کارگاه آموزش فرزندآوری و ایستگاه کنترل فشار خون را اجرا کردیم و امروز با بحث آموزش خدمات اورژانس اجتماعی در خدمت کتابداران و اعضای کتابخانه خواهیم بود.

در این برنامه دو نفر از مربیان اداره بهزیستی نهاوند، با تشریح خدمات سیار اورژانس اجتماعی در موارد کودک آزاری، همسر آزاری، خودکشی، زنان و دختران در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی و سالمند آزاری، نحوه دسترسی تلفنی با شماره ۱۲۳ را آگاه‌سازی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها