سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
کتابفروشی‌های مشهد با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف میزبان علاقه‌مندان به کتاب هستند

خراسان‌رضوی – به مناسبت فرارسیدن ۱۰ دی‌ماه روز ملی مشهد، برخی از کتابفروشی‌های مشهد با تخفیف‌ میزبان علاقه‌مندان و دوست‌داران کتاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، به مناسبت فرارسیدن ۱۰ دی‌ماه، روزگرامی‌داشت مشهد و در راستای ارائه خدمات ارزنده فرهنگی به زائران و مجاوران حریم مطهر رضوی، مجموعه تخفیفاتی برای بهره‌مندی زائران و شهروندان از ظرفیت‌های گردشگری فرهنگی ورزشی و تفریحی شهر مشهد در نظر گرفته شده است.

بر این اساس شهروندان مشهدی می‌توانند تا دهم دی‌ما با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی از کتابفروشی‌های زیر خرید کنند:

شعب به‌نشر با ۱۵ درصد تخفیف به آدرس‌های خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی؛ خیابان دانشگاه حدفاصل خیابان شهید کفایی و میدان شریعتی؛ بولوار سجاد، بین سجاد ۱۰ و ۸؛ چهارراه بزرگمهر، مقابل بانک ملی؛ بولوار امامت، نبش امامت ۸ و شهرک شهید آوینی (گلشهر) نبش شفیعی ۱۹

کتابرسان با ۲۵ درصد به آدرس بولوار سازمان آب- شهید صادقی ۱۹- مجتمع تابان- طبقه منفی ۱

فروشگاه مجازی فراکتاب با ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف به آدرس اینترنتی WWW.FARAKETAB.IR

ابروبن با ۲۵ درصد تخفیف به آدرس جاده طرقبه، امام رضا ۱۷، پلاک ۱۷، سوله سمت چپ

شعب پاتوق کتاب با ۱۰ درصد تخفیف به آدرس‌های فدائیان اسلام ۲، جنب مجتمع دانشجویی امام رضا (ع)؛ زیرگذر پارک ملت؛ بین میرزا کوچک خان ۲۴ و ۲۶

کتاب‌شهر با ۱۵ درصد تخفیف به آدرس چهار طبقه، بولوار مدرس، مقابل مدرس۶

شهرکتاب با ۱۵ درصد تخفیف به آدرس بولوار قرنی، بین قرنی ۲۸ و چهار راه ابوطالب

به گزارش ایبنا؛ نهم و دهم دی‌ماه ۱۳۵۷، مصادف با قیام خونین مردم مشهد در انقلاب اسلامی و شهادت شمار زیادی از مردم شریفاین شهر بود که از روزهای خونین و فراموش‌ناشدنی در تاریخ تحولات اجتماعی مشهد در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است. زیرا ده‌ها نفر از مبارزان مسلمان توسط نیروهای رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها