جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
«پرنسس صورتی و سرزمین وارونه» در کتابفروشی‌ها

کتاب «پرنسس صورتی و سرزمین وارونه» به قلم و تصویرسازی نوا جونز با ترجمه فاطمه قربانعلی‌بیک به تازگی از سوی نشر کیوی (واحد کودک و نوجوان انتشارات کاگو) روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «پرنسس صورتی و سرزمین وارونه؛ سه توله‌سگ» سومین جلد از مجموعه «پرنسس صورتی و سرزمین وارونه» نوشته نوا جونز منتشر شد. این کتاب در هشت فصل با عنوان‌های «لباس صورتی نمی‌خوام!»، «لیموترش به جای…»، «خانه‌ای از نی»، «خانه‌ای از فیله‌ی ماهی»، «خانه‌ای از قالب‌های پنیر»، «حمله‌ی مار»، «وقت تصفیه حساب!» و «کلیدهای شادی» نوشته شده است.

در سرزمین وارونه، پرنسس سه توله‌سگ را می‌بیند که حقه‌بازترین فروشنده‌های ماشین شهر هستند. این توله‌سگ‌ها به جای ماشین به گرگ ترسون‌لرزون لیموترش فروخته‌اند. گیسوکپکی و پرنسس باید با همکاری هم پول‌شان را پس بگیرند؛ یعنی پرنسس می‌تواند با حرکات جدید کاراته‌اش کاروبار این حقه‌بازها را کیسه کند؟

در قسمتی از متن کتاب می‌خوانیم: «پرنسس پاورچین پاورچین به آشپزخانه رفت. آهن‌ربا را روی یخچال گذاشت. بعد همان‌طور که گوزنِ کلاه‌به‌سر گفته بود آن را به سمت چپ چرخاند. نوری اتاق را پر کرد. صدای هووووم همیشگی یخچال قطع شد و شروع کرد به برق زدن و درخشیدن. پرنسس در یخچال را باز کرد. در سرزمین وارونه تازه صبح شده بود. چند تا هامپتی‌دامپتی دید که یکی‌شان از دیوار پرت شده پایین و شکسته بود.».

نشر کیوی (واحد کودک و نوجوان انتشارات کاگو) کتاب «پرنسس صورتی و سرزمین وارونه؛ سه توله‌سگ» به قلم و تصویرسازی نوا جونز با ترجمه فاطمه قربانعلی‌بیک را در ۸۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و به بهای ۵۵ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها