چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
نخستین کتاب «آمادگی در برابر مخاطرات» ویژه نابینایان به چاپ رسید

خراسان‌رضوی – نخستین کتاب آموزشی هلال‌احمر با عنوان «آمادگی در برابر مخاطرات» با خط بریل و ویژه نابینایان به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، نخستین کتاب آموزشی هلال‌احمر با موضوع آمادگی در برابر مخاطرات با خط بریل و ویژه نابینایان برای نخستین بار درکشور به چاپ رسید.

این کتاب به منظور آموزش نابینایان و افزایش آمادگی این عزیزان در حوادث تهیه و تدوین شده است و در آن اقدامات لازم در برابر مخاطرات طبیعی از جمله سیل و زلزله، با خط بریل آموزش داده شده است.

گردآورندگان این کتاب اداره آموزش و پرورش استشنایی و معاونت آموزش جمعیت هلال احمر به همت معاونت داوطلبان استان خراسان رضوی هستند.

همچنین اینکه مقرر شده با تفاهم و همکاری جمعیت هلال‌احمر با مدارس استئنایی استان خراسان‌رضوی تا اردیبهشت ماه سال آینده و هم‌زمان با گرامی‌داشت هفته هلال احمر سه جلد کتاب کمک‌های اولیه و آموزش هلال احمر نیز به خط بریل تولید شود.

کتاب «آمادگی در برابر مخاطرات» چندی پیش در مراسم تجلیل از داوطلبان و خیرین برتر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با حضور سلیمی رییس سازمان داوطلبان در مجموعه شهدای سلامت رونمایی شد.

به گزارش ایبنا؛ این کتاب به دلیل هزینه بالای تولید آن به صورت جلدی تولید می‌شود که هزینه تولید آن را معاونت داوطلبان هلال احمر استان خراسان‌رضوی تقبل کرده است و بر این اساس تا کنون ۷۰ جلد از آن منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها