یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
مهرواره کتاب‌سازی«کتاب من» در لرستان به پایان رسید

لرستان - مهرواره کتاب‌سازی «کتاب من» در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با تقدیر از برگزیدگان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، مهرواره کتاب‌سازی «کتاب من» که از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برگزار شده بود روز یک‌شنبه با تقدیر از اعضا و مربیان شرکت‌کننده در این رویداد به کار خود پایان داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در مهرواره کتاب‌سازی «کتاب من» در تابستان به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان لرستان ارسال شد افزود: پس از اتمام مهلت ارسال آثار در سی‌ویکمین دوره هفته کتاب، بیش از ۷۵ اثر به واحد فرهنگی کانون لرستان رسید.

محمدجواد محمدی افزود: پس از بررسی آثار از سوی کارشناسان فرهنگی، ادبی و هنری به منظور ایجاد انگیزه و تشویق به مطالعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی از همه شرکت‌کنندگان تقدیر عمومی به عمل می‌آید.

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان درباره اهداف رویداد گفت: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی و فراهم کردن بستر رشد و دانش‌افزایی اعضاء از جمله اهداف این رویداد هستند.

محمدی اهتمام و توجه به توسعه فعالیت‌های نوجوان‌پسند و تقویت فعالیت‌های کتاب‌محور را از دیگر اهداف مهراوه کتاب کانون برشمرد و افزود: همواره ایجاد خلاقیت و نوآوری در اجرای فعالیت‌های کانون مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش ایبنا، از مریم عزیزیان مربی مسئول مرکز شماره یک خرم آباد، محبوبه پورغلامحسین با طرح «شیوه تشویق اعضاء به مطالعه و طناز بلوریان در بخش تصویرسازی کتاب کودک تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها