شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
بازدید رایزن علمی جمهوری عراق از ایرانداک

به مناسبت برگزاری هفته علم ایران و عراق در شهر مشهد، رایزن علمی جمهوری عراق از ایرانداک بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، پیرو برگزاری هفته علم ایران و عراق در شهر مشهد با حضور دکتر محمد حسن‌زاده، رئیس ایرانداک و دیدار با مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از روسای دانشگاه‌های عراق، رایزن علمی جمهوری عراق از ایرانداک بازدید و در خصوص ظرفیت‌های همکاری و انتقال تجربیات با رئیس و معاونین پژوهشگاه دیدار و رایزنی کردند.

در این نشست که معاون پژوهش و آموزش، معاون اطلاعات علم و فناوری، و رئیس گروه ارتباطات علمی پژوهشگاه نیز حضور داشتند، دکتر حسن‌زاده، ضمن خوشامدگویی به رایزن علمی جمهوری عراق، جنبه‌هایی از پیشرفت علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و وجود زمینه‌های فراوان برای همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری ایران با نظام علمی و دانشگاه‌های کشور همسایه و دوست عراق را مورد توجه قرار داد. در ادامه، دکتر الهام علایی، رئیس گروه ارتباطات علمی به معرفی پژوهشگاه و واحدهای مختلف و محصولات و خدمات متنوع در ارتباط با نظام علمی کشور پرداخت.

سپس دکتر امیر، رایزن علمی جمهوری عراق با اظهار خوشوقتی در خصوص حضور در ایرانداک و کسب آگاهی از فعالیت‌های آن، سطح فعالیت‌های پژوهشگاه را بسیار بالا و باکیفیت ارزیابی کرد. در ادامه، وی با معرفی نظام علمی عراق و تحولات به وجود آمده در طول سالیان متمادی، بر لزوم انتقال تجربیات ایرانداک به کشور عراق تاکید و آمادگی خود را برای تسهیل ارتباطات در این زمینه اعلام کرد.

در پایان، مقرر شد رایزنی درباره همکاری در زمینه‌های گوناگون تداوم داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها