پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کتاب «آزمایشگاه تئاتر» منتشر شد

کتاب «آزمایشگاه تئاتر» به نویسندگی تاتیانا چمی و ترجمهٔ میر علیرضا دریابیگی و امیرحسین رضایی به همت انتشارات نیماژ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «آزمایشگاه تئاتر» به نویسندگی تاتیانا چمی و ترجمهٔ میرعلیرضا دریابیگی و امیرحسین رضایی در ۴۶۳ صفحه به همت انتشارات نیماژ در نوبت چاپ اول با تیراژ ۵۰۰ نسخه منتشر شد.


«آزمایشگاه تئاتر» به‌عنوان کتاب پژوهشی، آموزشی شناخته می‌شود و مطالب آن مربوط به آموزش و یادگیری گروهی بازیگران، رهبران و دیگر عواملی که در جهت پیش‌بردن فضای آموزشی تئاتر است، تعریف شده و در هشت فصل مجزا به آن پرداخت شده است.


بر اساس آنچه در این کتاب آمده هدف اصلی و بنیادین مطالب این کتاب توسعهٔ پژوهش و خلاقیت در نحوهٔ یادگیری در تمام حوزه‌ها و تعلیم و تربیت حوزه‌های آموزشی برای تقویت پیوندهای شیوه‌های آموزشی هنر در تمام طیف یادگیری است.


نشر نیماژ هم با تلاش برای انتشار این کتاب به دنبال شناسایی و آگاهی دادن به علاقه‌مندان حوزه تئاتر، همچنین شناساندن نظریات مهم اجرایی در قالب آثار نظریه‌پردازان و بزرگان تئاتر امروز جهان است و در صدد آن است در طیف وسیع، مخاطبان خاص از جمله هنرمندان، اساتید، دانشجویان و منتقدان در حوزهٔ اجرا، را به خود جذب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها