پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
شورای علمی همایش «فرش و معماری» معرفی شدند / برگزاری رویداد «زن، خانواده، رسانه؛ از هنجار تا ارزش»

معاون پژوهشی فرهنگستان هنر، طی احکامی دبیر و شورای علمی همایش «فرش و معماری» را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ منیژه کنگرانی، معاون پژوهشی فرهنگستان هنر، تورج ژوله را طی حکمی به سمت دبیر علمی همایش ملی «فرش و معماری» منصوب کرد. وی همچنین طی احکامی عبدالمجید شریف‌زاده، سید جلال‌الدین بصام، مجید نیکویی، هادی صفایی‌پور و امید شمس را به عنوان اعضای شورای علمی این همایش انتخاب کرد.

همایش ملی «فرش و معماری» حاصل تلاش کمیته فرش فرهنگستان هنر است که چندی است فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

رویداد رسانه‌ای حریر با محوریت زن و خانواده

رویداد رسانه‌ای حریر، با عنوان «زن، خانواده، رسانه؛ از هنجار تا ارزش» و با محوریت زن و خانواده، جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ در مجموعه فرهنگی هنری آسمان فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

این رویداد، به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشارکت فرهنگستان هنر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ در مجموعه فرهنگی هنری آسمان فرهنگستان هنر میزبان فعالان رسانه‌ای در حوزه خانواده خواهد بود.

رویداد رسانه‌ای حریر که ندا ملکی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، دبیری آن را برعهده دارد، در چهار میز برگزار می‌شود. عنوان میز نخست «زن، رسانه، جنسیت» نام دارد که با مدیریت فریبا علاسوند برگزار می‌شود. «تصویر خانواده ایرانی؛ از واقعیت تا مجاز» دومین میز این رویداد را تشکیل می‌دهد که سهیلا صادقی‌فسایی گرداننده آن است. سومین میز این رویداد به موضوع «اندام‌واره؛ خانواده، آرامش، خوشبختی» با مدیریت رضا پورحسین اختصاص دارد و آخرین میز با موضوع «سینما؛ تصویر جامعه فردا» است که مجید شاه‌حسینی، رئیس فرهنگستان هنر، اداره آن را برعهده خواهد داشت.

در این رویداد ملی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه ۶۰ نفر از فعالان رسانه‌ای استان‌های مختلف، حضور خواهند داشت. همچنین از کتابی با برترین عکس‌ها با موضوع «خانواده بانشاط»، رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها