یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
آغاز به کار نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در سیریک

هرمزگان -  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک از آغاز به کار نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

محمد پیشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: مهمترین هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه فرهنگ کتابخوانی و در دسترس قرار دادن کتاب با قیمت مناسب برای علاقه‌مندان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک ادامه داد: این نمایشگاه در زمان افتتاح بالغ بر هزار عنوان و بیش از ۴ هزار جلد کتاب دارد و درصورت استقبال، امکان پشتیبانی و فراهم کردن ۴۰ هزار جلد کتاب در طول برگزاری نمایشگاه نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه در حوزه ادبیات از جمله رمان و داستان، کتب مذهبی، روانشناسی، تاریخی و کودک و نوجوان هستند.

پیشان ضمن سپاسگزاری از همکاری نهادها و سازمان در راه اندازی این نمایشگاه در پایان گفت: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه عمومی شهرستان، شهرداری‌های شهر بندر (کوهستک، گروگ، سیریک) و آموزش پرورش، با حضور حجت الاسلام میثم سالاری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی، محمدرضا پاکروان فرماندار سیریک و دیگر مسئولان گشایش یافت.

این نمایشگاه تا ۱۷ آذرماه، در سالن کتابخانه عمومی صاحب الزمان (عج) در شهر بندر سیریک، پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها