یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
داستان «لبخند ماه» و «قایق» نامزد جایزه جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان شدند

هرمزگان - دبیر کنگره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان هرمزگان گفت: داستان «لبخند ماه» و «قایق» نامزد جایزه جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان شدند.

آیه باستین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی در استان گفت و افزود: شرکت کنندگان در موضوعات جهاد تبیین، زیست عفیفانه، امید، ایمان و آینده، همچنین موضوع ویژه شهدای استان هرمزگان با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: تعداد ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و زینب الله پرست با داستان «لبخند ماه» در رده سنی بزرگسالان برگزیده بخش ویژه و در بخش نوجوان کوثر زارعی با داستان «قایق» نامزد جایزه کشوری شد.

این مولف هرمزگانی ادامه داد: در رده سنی بزرگسال، زینب مرادی با داستان «جامانده» نفر اول شد، سکینه علیدادی با داستان «تک تیرانداز» دوم و عنوان نفر سوم مشترک به سیده زهرا حسینی با داستان «بهار» و محمد اکبری کهتکی با داستان «نوزده بیست» رسید.

وی اضافه کرد: در بخش نوجوان نیز عنوان اول به کوثر زارعی با داستان «قایق» خاطرات رسید و کوثر کاویان پور با داستان «مهریه» دوم شد.

مرحله کشوری جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان از ۵ تا ۸ آذر در یزد (اردکان) برگزار می‌شود.

داوران جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان هرمزگان، بهزاد پودات، مریم بهرنگ فر و آیه باستین از مولفان، نویسندگان و شاعران بومی بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها