جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کتابفروشی‌های نایروبی؛ بهشتی برای دوستداران کتاب

شهر نایروبی دارای کتاب‌فروشی‌های بی‌شماری است که بهشتی برای دوستداران کتاب، علاقه‌مندان به دانش و دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از وبسایت اوزامارت، به‌گفته آلبرت انیشتین: «تنها چیزی که باید بدانید، موقعیت مکانی کتابخانه است». کتابفروشی‌ها همیشه به نظر من نسخه‌های کوچک‌تری از کتابخانه‌ها بوده‌اند که به شما این فرصت را می‌دهند؛ نه‌تنها امانت بگیرید، بلکه در واقع نسخه‌ای از آن رمان یا کتابی را که مدت‌ها به آن چشم دوخته‌اید، تهیه کنید. زمانی که بزرگ‌تر شدم، در کتابفروشی‌ها همیشه مانند یک کودک در یک آبنبات‌فروشی رفتار می‌کردم، عاشق مطالعه بودم و وقتی آن‌ها جدیدترین نسخه‌های رمان‌های مورد علاقه مرا ذخیره می‌کردند، دوست داشتم.

بوی کتاب‌های جدید برای من نوستالژیک است و مرا به زمانی می‌برد که کتاب‌های مورد علاقه‌ام «نانسی درو و پسران هاردی» بودند. ذائقه من در طول سال‌ها رشد کرد و بالغ شده اما کتابفروشی‌ها هنوز یکی از مکان‌های مورد علاقه من برای گذراندن یک‌شنبه هستند. اخیراً کتاب‌فروشی‌ها دارای «کافه‌کتاب» هستند که اگر از من بپرسید شگفت‌انگیز است. خرید کتاب قطعاً برای من لذت‌بخش است و هیجان‌انگیزترین بخش ماه من، پیدا کردن کتاب انتخابی برای باشگاه کتابم است.

شهر نایروبی دارای کتابفروشی‌های بی‌شماری است که بهشتی برای دوستداران کتاب، علاقه‌مندان به دانش و دانش‌آموزان فراهم می‌کند. عاشقان ادبیات قطعاً این فهرست را بسیار مفید خواهند یافت.

۱. مرکز کتاب‌های درسی

«مرکز کتاب‌های درسی» یکی از پربازدیدترین کتاب‌فروشی‌های کنیا است که شعبه‌های متعددی در نایروبی و اطراف آن دارد. آن‌ها قابل اعتماد هستند و تقریباً تمام نیازهای شما را دارند. آن‌ها همچنین درخواست‌های سفارش ویژه را دریافت می‌کنند و هنگام رسیدن سفارش با شما تماس می‌گیرند. شعبه‌های مرکز کتاب درسی در مرکز خرید و فروشگاه قرار دارند. «مرکز کتاب‌های درسی» طیف گسترده‌ای از محصولات ازجمله لوازم اداری، لوازم‌التحریر، لوازم I.T و مجموعه وسیعی از کتاب‌ها را در اختیار دارد.

کتابفروشی‌های مرکز کتاب درسی فضای مناسبی دارند، سازمان‌دهی شده‌اند تا از صرفه‌جویی در زمان و رفت‌وآمد آسان مشتریان در اطراف فروشگاه اطمینان حاصل کنند. کارکنان این فروشگاه در انتخاب کتاب به شما کمک می‌کنند، نسبت به موضوع کتاب‌ها بسیار آگاه هستند و به دلیل خدمات عالی به مشتریان که در تمام فروشگاه‌های خود ارائه می‌دهند بسیار قابل ستایش هستند. مرکز کتاب‌های درسی یک وب‌سایت رابط کاربری ساده برای همه مشتریان خود دارد که به آن‌ها فرصتی می‌دهد تا کتاب‌های انتخابی خود را تنها با چند کلیک از خانه سفارش دهند.

مرکز کتاب‌های درسی به خود می‌بالد که کتاب‌های آفریقایی نویسندگان مختلف آفریقایی را برای ترویج و حمایت از ادبیات آفریقا تهیه می‌کند، و این فروشگاه را به بهترین فروشگاه برای آن رمان آفریقایی تبدیل می‌کند که مشتاق خواندن آن بودید.

 

کتابفروشی‌های نایروبی؛ بهشتی برای دوستداران کتاب

۲. کتاب‌فروشی پرستیژ

کتابفروشی» پرستیژ» دو شعبه در شهر نایروبی دارد. اگر در یافتن کتاب کمیاب مشکل دارید، کتابفروشی «پرستیژ» کتابفروشی قابل اعتمادی است و مجموعه وسیعی از کتاب‌ها را در اختیار دارد که به ندرت در کتابفروشی‌های محلی نایروبی و اطراف آن پیدا می‌شود. کتابفروشی پرستیژ انتخاب شما را سخت می‌کند، زیرا مجموعه گسترده‌ای از ادبیات کنیایی و آفریقایی را در اختیار دارد.

کتابفروشی پرستیژ نیز فضای خوبی دارد. همچنین یک کاتالوگ آنلاین دارد که به شما این امکان را می‌دهد که کتاب‌ها را آنلاین خریداری کنید. کتابفروشی پرستیژ همه خریدهای مشتریان را با نشانک‌های معروف تجاری» پرستیژ بوک‌شاپ» با ماندگاری همراهی می‌کند؛ بنابراین به مشتریان خود دلیلی برای بازگشت دوباره به این فروشگاه را می‌دهد.
 

کتابفروشی‌های نایروبی؛ بهشتی برای دوستداران کتاب

۳. کتاب‌فروشی ساوانیس

این کتاب‌فروشی که با عنوان «کتابفروشی ساوانی» شناخته می‌شود، یکی از معتبرترین کتابفروشی‌ها و کتابفروشان پیشرو در نایروبی است که فروشگاه آنها در طبقه همکف ساختمان مرکز کتاب ساوانی در امتداد خیابان لاگوس لاتما واقع شده است.

کتابفروشی «ساوانی» با انواع کتاب‌های مدرسه از کتاب‌های کودک گرفته تا کتاب‌های آموزش عالی مانند (کتاب‌های پزشکی و فنی، لوازم‌التحریر و لوازم هنری ازجمله رنگ روغن و رنگ‌های اکریلیک با قیمت‌های مقرون به‌صرفه و مناسبی است. قفسه‌های پر از کتاب، طیف وسیعی از کتاب‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. با این حال، کتاب‌فروشی ساوانی هیچ فروشگاه اینترنتی ندارد و فقط خرید به صورت حضوری امکان‌پذیر است.
 

کتابفروشی‌های نایروبی؛ بهشتی برای دوستداران کتاب

۴. کتاب‌فروشی UNES

کتابفروشی UNES یک کتابفروشی عالی است که در دانشگاه نایروبی واقع شده است. این فروشگاه در زمینه کتاب، لوازم‌التحریر، وسایل الکترونیکی مانند لپ‌تاپ و آی‌پد و حتی لباس فرم فعالیت می‌کند. کتابفروشی UNES در یک موسسه آموزش عالی قرار دارد و نه‌تنها مجموعه کتاب‌های دانشگاهی و آموزش عالی دارد، بلکه کتاب‌های درسی مدارس ابتدایی و متوسطه را نیز عرضه می‌کند.

قیمت‌ها در کتاب‌فروشی UNES کاملاً مناسب است و همچنین کوپن‌های هدیه‌ای را برای افرادی ارائه می‌کند که به جای خرید برای خود، علاقه‌مند به کتاب هدیه دادن هستند. کتاب‌فروشی UNES همچنین یک فروشگاه آنلاین برای مشتریانی دارد که گزینه خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند.
 

کتابفروشی‌های نایروبی؛ بهشتی برای دوستداران کتاب

۵. کتاب‌ها و هدایای Keswick

کتاب‌فروشی «Keswick» یک فروشگاه مسیحی است که شعبه‌های مختلفی در اطراف نایروبی دارد و مجموعه گسترده‌ای از کتاب‌ها ازجمله کتاب‌های الهیات، کتاب‌های انگیزشی، داستانی، راهنماهای زندگی مسیحی، ادبیات کودکان و بسیاری موارد دیگر را در اختیار دارد.

کتاب‌فروشی Keswick عمدتاً ادبیات مسیحی مرتبط با کتاب مقدس و اجتماعی را در فروشگاه و سایت خود تبلیغ می‌کند و امکان خرید اینترنتی و تحویل در همان روز برای مشتریان را نیز دارد. در بخش هدیه این فروشگاه لیوان، جاکلیدی، مجلات، فلاسک‌های مسافرتی با نقل قول‌های الهام‌بخش، و موارد دیگر نیز در کاتالوگ آنلاین موجود است.
 

کتابفروشی‌های نایروبی؛ بهشتی برای دوستداران کتاب

۶. کتاب‌فروشی «ایستگاه کتاب»

کتاب‌فروشی «ایستگاه کتاب» به‌عنوان کتابفروشی برتر نایروبی محسوب می‌شود و در طبقه دوم Yaya Center در نایروبی واقع شده است. این کتابفروشی مجموعه عظیمی از کتاب‌ها را عرضه می‌کند که برای همه رده‌های سنی و همه جنبه‌های زندگی ازجمله کتاب‌های مذهبی، تناسب اندام، اجتماعی، اقتصادی و آموزشی قابل استفاده است. گزینه‌های پُرفروش و بیشتر کتاب‌های محبوب هم در فروشگاه و هم به‌صورت آنلاین در وب‌سایت Bookstop Ltd موجود است.

در مواردی که ممکن است مشتری نتواند کتاب دلخواه خود را تهیه کند، Bookshop Limited این وظیفه را برعهده می‌گیرد که کتاب‌ها را برای مشتریان خود ارسال کند. فروشگاه دارای چیدمان زیبا بوده و ترتیب کتاب‌ها براساس ژانر و حروف الفبا است. مشتریان بارها و بارها به‌خاطر برخورد دوستانه فروشندگان و حوصله و زمانی که برای مشتریان می‌گذارند، به این فروشگاه مراجعه می‌کنند. همچنین در این کتاب‌فروشی کتاب‌های دست دوم نیز با قیمت‌های مقرون به صرفه موجود است.
 

کتابفروشی‌های نایروبی؛ بهشتی برای دوستداران کتاب

۷. کتاب‌فروشی «اکسل»

«کتاب‌فروشی اکسل» در مرکز Utawala واقع شده است. این کتاب‌فروشی طیف گسترده‌ای از کتاب‌های مدرسه، لوازم‌التحریر، کیف مدرسه و لباس فرم مدرسه را در فروشگاه خود عرضه می‌کند. این فروشگاه محصولات خود را با قیمت‌های مقرون به صرفه می‌فروشد و به مشتریان تخفیف‌های عالی می‌دهد. کتابفروشی اکسل خدمات بسیار خوبی برای مشتریان دارد و گزینه‌های لباس پوشیدن در فروشگاه را به مشتریانی که لباس فرم می‌خرند ارائه می‌دهد.

کتابفروشی‌های نایروبی؛ بهشتی برای دوستداران کتاب

۸. کتاب‌فروشی «چانیا»

کتابفروشی Chania از نظر موقعیت در امتداد خیابانMoi در طبقه همکف خانه تومینی واقع شده است و به یکی از فروشگاه‌های عالی برای توقف و خرید لوازم‌التحریر و کتاب در نایروبی تبدیل کرده است. این کتاب‌فروشی همیشه از انبار خوبی برخوردار است و کتاب‌های آن‌ها با قیمت‌های منصفانه به فروش می‌رسد. کتاب‌فروشی Chania به‌ویژه برای والدین و سرپرستانی که می‌خواهند کتاب‌های مدرسه ابتدایی و متوسطه خریداری کنند بسیار مورد علاقه است زیرا آن‌ها همیشه مجموعه گسترده‌ای از کتاب‌های مدرسه را از ناشران مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

کتاب‌فروشی Chania همچنین در زمینه فروش لباس‌های فرم مدرسه فعالیت می‌کند و باعث می‌شود که شلوغی بازگشت به مدرسه کمی کمتر شود زیرا مشتریان بیشتر خریدهای خود را در یک فروشگاه انجام می‌دهند.
 

کتابفروشی‌های نایروبی؛ بهشتی برای دوستداران کتاب

۹. کتاب‌فروشی لوکاس

کتابفروشی لوکاس در امتداد خیابان انگاریاما لین، نایروبی واقع شده است و آن را به کتابفروشی ایده‌آلی برای خرید لوازم‌التحریر و کتاب‌های مدرسه تبدیل کرده است. این کتاب‌فروشی کوچک، مستقل و شلوغ، کتاب‌هایی از کتاب‌های کودکان گرفته تا ادبیات بزرگسالان و کتاب‌های مسیحی را در اختیار دارد. همچنین گاهی برای فروش دوره‌ای اقلام خود تخفیف‌های عالی برای مشتریان در نظر می‌گیرد.

کتابفروشی‌های نایروبی؛ بهشتی برای دوستداران کتاب

۱۰. کتابفروشی مسیحی CLC

کتابفروشی مسیحی CLC بخشی از یک سازمان مأموریت بین‌المللی است که هدف آن در دسترس قرار دادن ادبیات مسیحی برای همه ملت‌ها است. کتابفروشی مسیحی CLC در پارک هورلینگهام در امتداد جاده آرگووینگز کودک واقع شده است.

این کتابفروشی که به گسترش کلام خدا اختصاص دارد این کار را از طریق فروش انجیل، ادبیات مسیحی و همچنین اقلام هدیه انجام می‌دهد. اگر به دنبال الهام گرفتن از یک یا دو کتاب مذهبی هستید، کتاب‌فروشی CLC مکان مناسبی برای ورود به آن است.

کتابفروشی‌های نایروبی؛ بهشتی برای دوستداران کتاب

مترجم: بهاره گلپرور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها