سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
کتابخانه مدرسه شهید ناصری بندرعباس گشایش یافت

هرمزگان - در هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه مدرسه شهید ناصری بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، در هفته کتاب و کتابخوانی با افتتاح کتابخانه مدرسه شهید ناصری عطر و بوی تازه گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های استان هرمزگان از تجهیز و افتتاح کتابخانه مدرسه شهید ناصری گفت و افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های کتابخانه‌های عمومی تجهیز کتابخانه های مدارس به عنوان بزرگترین رکن فرهنگی و آموزشی کشور است.

فرشاد محمدی ادامه داد: در همین راستا و توجه به مناطق کمتر برخوردار کتابخانه مدرسه شهید ناصری با اهدای قفسه و ۲۰۰ نسخه کتاب تجهیز شد.

وی اضافه کرد: مدارس منطقه پیامبر اعظم بندرعباس با بیشترین تعداد دانش آموز، کمترین میزان برخورداری از امکانات مختلف کتاب و کتابخوانی دارند در همین راستا و در گام اول اداره کل کتابخانه های عمومی اقدام به تجهیز کتابخانه مدرسه شهید ناصری با ۹۰۰ دانش آموز و در ادامه کتابخانه مدرسه خدیجه کبری با بیش از ۹۰۰ دانش آموز در دستور کار قرار دارد.

این کتابخانه به همت مدیر مدرسه محمد مسعودی و معلم پرورشی فعال آن نرگس برجعلی پور با پشتیبانی اداره‌کل کتابخانه‌های استان هرمزگان در هفته کتاب افتتاح شد.

در آئین گشایش این کتابخانه حوریه حاجی زاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، آمنه روزبان معاون آموزش ابتدایی ناحیه دو، شهناز محمودزاده رئیس گروه‌های آموزشی و اداره تکنولوژی و لیلا غریب زاده رییس دوره دوم آموزش ابتدایی ناحیه دو بندرعباس حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها