دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی در خراسان رضوی آغاز به کار کرد

خراسان‌رضوی – بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی از امروز یکشنبه ۲۸ آبان به مدت دو روز در کانون خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی با رقابت ۵۶ قصه‌گو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۷ مشهد آغاز شد.

این رقابت از صبح روز یکشنبه ۲۸ آبان‌ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۹:۳۰ شروع شد و ۴۳ قصه‌گو به رقابت پرداختند. همچنین این رقابت در روز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۱:۳۰ ادامه خواهد داشت.

آئین اختتامیه این جشنواره در روز دوشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد و برگزیدگان مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی راهی مرحله کشوری خواهند شد.

به گزارش ایبنا؛ مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان خراسان رضوی با داوری مهتاب شهیدی و معصومه کاظمی در بخش ملی، مدرن، کلاسیک، آیئینی سنتی و زبان اشاره، زهره معماری نسب در بخش ملی، مدرن و کلاسیک، مرضیه ربیع داور بخش زبان اشاره، محمد جهان‌پا در بخش آیینی سنتی و فریده سلامیان به عنوان ناظر جشنواره در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها