دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
فعالیت انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و مرزوبوم در سامانه «بازار کتاب» آغاز شد

مجتبی اخلاقی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۷ آبان تا ۲ آذر ۱۴۰۲ به مدت ۶ روز از با ورود به سامانه «بازار کتاب» با یارانه ۲۵ درصدی کتاب خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجتبی اخلاقی مدیر انتشارات این مرکز با اشاره به این‌که دو انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و مرزوبوم عضو سامانه «بازار کتاب» شده‌اند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۷ آبان تا ۲ آذر ۱۴۰۲ به مدت ۶ روز از با ورود به سامانه «بازار کتاب» با یارانه ۲۵ درصدی کتاب خریداری کنند. همچنین به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب در کنار فروش مجازی، فروش حضوری با ۳۰ درصد تخفیف نیز خواهیم داشت.
 

وی افزود: در این سامانه به هر کد ملی ۲۵ درصد یارانه تا سقف خرید ۴۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ورود سامانه «بازار کتاب» به آدرس bazarketab.ir و انتخاب دو انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و مرزوبوم فهرست و مشخصات تمامی کتاب‌ها را مشاهده نموده و کتاب موردنظر خود را انتخاب نمایند.

بنابراین گزارش؛ سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم آبان ماه آغاز به کار کرد و تا سی‌ام آبان ماه ۱۴۰۲ به کار خود ادامه می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها