پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
کتاب‌خوان‌ها، کتابداران و کتابخانه‌های برتر استان گلستان معرفی شدند

گلستان- در مراسمی متمرکز هم‌زمان با هفته کتاب سی و یکم؛ جمعی از کتاب‌خوان‌ها، کتابداران، کتابخانه‌های برتر استان گلستان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، هم‌زمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان و در آیین تجلیل و تقدیر از خادمان عرصه کتاب استان گلستان؛ از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان از جمعی از کتاب‌خوان‌ها، کتابداران، کتابخانه‌های برتر در عصر پنج‌شنبه تجلیل به عمل آمد.

در بخش کتاب‌خوان برتر و اعضای فعال خردسال، یسنا شهری از کتابخانه بوستان کتاب شهرستان کردکوی، فعال کودک فریبا سمندر عضو کتابخانه حکمت کلاله، عضو فعال نوجوان مه‌نیا پهلوان دوجی از کتابخانه محمدولی کمینه مراوه‌تپه، عضو جوان و بزرگ‌سال بهرام عبدالهی از کتابخانه مختومقلی فراغی گنبدکاووس و عضو سالمند رضا بیانی از کتابخانه شهید آوینی خان ببین شهرستان رامیان قدردانی شد.

همچنین در این مراسم از محمد زمان رضایی به‌عنوان خدمتگزار برتر استان، ملیحه ایثاری و فرزانه قائم‌مقام به ترتیب از کتابخانه‌های شهید ربانی بندرگز و شهید بهشتی گنبدکاووس و نیز از صدیقه حاجیلی دوجی به‌عنوان مسئول کتابخانه برتر از مراوه‌تپه تجلیل به عمل آمد.

در ادامه برنامه از کتابخانه بوستان کتاب کردکوی و شهدای دوازده دی گالیکش به‌عنوان کتابخانه برتر نهادی و از شهلا سنایی و پرستو قوشچی به ترتیب به‌عنوان کتابدار برتر و مسئول برتر از کتابخانه مستقل میرداماد تجلیل شد.

در بخش دیگری از برنامه از فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندرگز و نیز غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده حامی کتاب و کتاب‌خوانی قدردانی به عمل آمد.

به گزارش ایبنا، در این مراسم استاندار گلستان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی در کنار مدیران نشر، اهالی قلم، کتاب‌خوان‌های فعال، کتابداران، کتاب‌فروشان و دوستداران یار مهربان حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها