پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
رونمایی از مستند «من کتابخانه هستم» در نهاوند

همدان - رئیس کتابخانه‌های عمومی نهاوند گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از مستند «من کتابخانه هستم» در نهاوند رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، میلاد امینیان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با شعار «آینده خواندنی است» اظهار کرد: امسال بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، هفته کتاب پیش‌بینی شده که به منظور اجرای عدالت فرهنگی، این برنامه‌ها در تمام کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته کتاب در ۶ باب کتابخانه شهری، سه باب کتابخانه روستایی، یک باب کتابخانه مستقل و یک باب کتابخانه مشارکتی اجرا می‌شود.

امینیان غبار روبی گلزار شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه، رونمایی از پوستر هفته کتاب، رونمایی از مستند من کتابخانه هستم برای اولین بار در استان، پیگیری کتابخانه سیار، رونمایی کتاب با موضوعات متنوع از رمان تا انقلاب اسلامی و مسابقه کتابخوانی از جملات مقام معظم رهبری با موضوع کتاب، بخشی از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه اولویت اجرای برنامه‌های امسال نیز جذب عضو خواهد بود گفت: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده می‌توان به ویژه برنامه اردوی یک روزه فرهنگی با جامعه عشایر با عنوان «ایل من با من بخوان»، کلنگ‌زنی کتابخانه جدید نهاوند، نشست بصیرتی حکمرانی و برپایی نمایشگاه‌های موضوعی کتاب و خوشنویسی در کتابخانه‌ها اشاره کرد.

امینیان اضافه کرد: عضویت رایگان در روز ۲۴ آبان ماه، طرح بخشودگی جرایم دیرکرد کتب تاخیری، پیگیری ویژه طرح اهدای کتاب و برگزاری جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سی و یکمین دوره هفته کتاب خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها