سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
اهدای ۱۲۲ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی فارس

فارس- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از اهدای بیش از ۱۲۲ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان در دوره نخست جشنواره نذر کتاب فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، محمدحسین فیروزی با اشاره همکاری گسترده مردم، خیرین و فرهنگوارن استانی و کشوری در جشنواره نذر کتاب، عنوان کرد: تا روزهای پایانی نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب تا ۲۱ آبان، مردم نیک‌اندیش فارس ۱۲۲۷۲۸ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی فارس اهدا کرده‌اند و این حاصل بیش از سه ماه تعامل گسترده کتابخانه های عمومی و اعضا بوده است.

فیروزی با اشاره به اینکه ۴۳۱۶ خیر کتاب‌دوست فارس در اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی مشارکت داشتند، افزود: ارزش کتاب‌های اهدایی به کتابخانه‌های عمومی فارس ۶۵ میلیارد ریال است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب در استان فارس با شعار «به کتاب هایت بال بده» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس با هدف تأمین منابع کتابخانه‌های عمومی کودک و نوجوان، سیار و روستایی برگزار شده است. این جشنواره از تاریخ ۲۰ مردادماه آغاز شده و تا ۲۴ آبان ماه ادامه داشت.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های خود را به کتابخانه‌های عمومی استان فارس اهدا کنند. آدرس کتابخانه‌های عمومی در سامانه SAMANPL.IR در بخش فهرست پرتال کتابخانه‌ها قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها