دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
۶ دلنوشته برتر همایش منطقه‌ای «نویسندگان نو قلم» معرفی شد

کرمانشاه- در حاشیه همایش منطقه‌ای «نویسندگان نو قلم» با برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای برای شهدا ۶ دلنوشته برتر همایش منطقه‌ای «نویسندگان نو قلم» معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، همایش منطقه‌ای نویسندگان نوقلم که از روز ۱۶ آبان ماه با حضور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، زنجان، کردستان به میزبانی استان کرمانشاه آغاز شده بود نهایتاً با پس از چهار روز در ۱۹ آبان ماه به کار خود پایان داد.

این مراسم با حضور ۴۰ نویسنده نو قلم و با هدف تربیت نویسندگان حوزه ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا به واسطه قلم نویسندگان برگزار شد که در آخرین روز از برگزاری کارگاه‌های آموزشی از سه نویسنده مطرح کرمانشاهی در حوزه دفاع مقدس «مادلن اردشیری، علی امرایی و مهرداد رضایی‌فر» تقدیر به عمل آمد.

همچنین در حاشیه همایش منطقه‌ای نویسندگان نوقلم توسط اساتید کارگاه‌های آموزشی مسابقه‌ای با عنوان دلنوشته‌ای برای شهدا برگزار شد که از بین ۳۵ شرکت کننده در بخش دلنوشته‌ها ۶ اثر به عنوان بهترین دلنوشته معرفی و هدایایی اهداء شد.

برندگان بخش دلنوشته‌ای برای شهدا شامل نازنین حسنی از استان ایلام، زهرا رستم زاده از استان اردبیل، معصومه جعفری آقا باقر از استان اردبیل، ظریفه رحیمی از استان اردبیل، بهزاد شاهین پور از استان زنجان و ام البنین موسوی از استان آذربایجان شرقی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها