دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
نشست فرهنگی «با یار مهربان» در مشهد برگزار خواهد شد

خراسان‌رضوی- نشست فرهنگی «با یار مهربان» با حضور منیره هاشمی، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان در فروشگاه کتاب سوره مهر کوهسنگی مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی و با همکاری سوره‌مهر نشست فرهنگی «با یار مهربان» با حضور منیره هاشمی، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان در فروشگاه کتاب سوره مهر کوهسنگی مشهد برگزار خواهد شد.

این نشست فرهنگی که هم‌زمان با گرامیداشت هفته کتاب برگزار خواهد شد، چهارشنبه ۲۴ آبان ساعت ۹:۳۰ با حضور جمعی از علاقه‌مندان به ادبیات کودک و نوجوان و همچنین با مشارکت دانش آموزان دبیرستان «سما» همراه خواهد بود.

منیره هاشمی متولد ۱۳۵۹ در مشهد فارغ التحصیل رشته دبیری زبان و ادبیات فارسی است که از ۱۳ سالگی سرودن را آغاز کرد و شعرهایش در روزنامه‌ها و مجلات مختلف به چاپ رسید. و پس از آن با کانون شعرا و نویسندگان، انجمن شعر ادارۀ ارشاد و کانون پرورشی فکری مشهد همکاری داشت.

تخصص وی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان است و به‌عنوان مربی فرهنگی در مرکز فرهنگی هنری کانون استان خراسان رضوی مشغول به فعالیت است. او که تا کنون بیش از ۴۰ اثر به چاپ رسیده که در جشنواره های ادبی بسیار حائز رتبه شده‌اند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها