شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کارگاه تخصصی آموزش شعر در مشهد برگزار می‌شود

خراسان‌رضوی - کارگاه تخصصی آموزش شعر هم‌زمان با کتاب با حضور فریبا یوسفی شاعر، نویسنده و منتقد ادبی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، هم‌زمان با سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کارگاه تخصصی آموزش شعر بیست و هفتم آبان‎‌ماه در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

این رویداد فرهنگی که از ساعت ۹ تا ۱۷ خواهد بود، با حضور فریبا یوسفی، شاعر سرشناس کشوری و جمعی از علاقه‌مندان به شعر در مجتمع فرهنگی و هنری صاحب‌الزمان (ع) واقع در میدان صاحب‌الزمان نبش مولوی شمالی برگزار خواهد شد.

فریبا یوسفی شاعر، نویسنده، منتقد ادبی و متولد سال ۱۳۴۹ در تهران است که دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است. این نویسنده و شاعر در سال ۸۹ برنده جایزه پروین اعتصامی شد و بعدها داوری این جشنواره و بسیاری دیگر از جشنواره‌ها را به عهده گرفت. از او تاکنون کتاب‌های «حالا تو»، «تا روح تنهای تن‌ها»، «غزل در سایه نیما»، «راه» و.. روانه بازار نشر شده‌اند.

به گزارش ایبنا؛ سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها