شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کارگاه آموزشی «ارگونومی در محیط کار» کتابداران برگزار شد

هرمزگان - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارسیان گفت: کارگاه آموزشی «ارگونومی در محیط کار» کتابداران برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری کارگاه آموزشی ارگونومی کتابداران در کتابخانه باقرالعلوم (ع) خبر داد.

مرضیه دیلمی نژاد افزود: کتابداران ساعت‌های زیادی را در محیط کار به انجام خدمات فنی و فرهنگی و سیستمی کتابخانه‌های عمومی سپری می‌کنند که آموزش چگونگی نشستن در محیط کار و انجام فعالیت های روزمره کتابداران نقشی پر رنگ در سلامت جسمی آنان ایفا می‌کند.

وی گفت: از آنجا که نیروی انسانی مهم‌ترین اولویت هر اداره تلقی می‌شود و سلامت جسمی و روحی آنان نیز در اولویت قرار دارد لذا با همکاری شبکه بهداشت و درمان پارسیان برای مراقبت از جسم همکاران در محیط کار کلاس آموزشی «ارگونومی در محیط کار» به صورت حضوری در کتابخانه باقرالعلوم (ع) برگزار شد.

او در ادامه بیان کرد: خانم انصاری مدرس این کارگاه آموزشی، ضمن بررسی محیط کاری همکاران، طریقه نشستن و انجام فعالیت های اداری روزمره کتابداران را موردبررسی قرار داد.

در پایان این جلسه، زیرمانیتوری و صفحات زیرپایی در زیر میز برای استراحت‌دادن به پاها که از لوازم ضروری جهت حفظ سلامت جسم همکاران است توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تهیه و در اختیار کتابداران قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها