یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
پویش نذر کتاب با عنوان «ارمغان دانایی و مهر عاطفه» برگزار می‌شود

بوشهر – پویش نذر کتاب با عنوان «ارمغان دانایی و مهر عاطفه» به همت مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه استان بوشهر به‌منظور توسعۀ کتابخانه‌های روستایی در مناطق کمتربرخوردار استان بوشهر و حمایت از کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، این پویش در دو بخش اجرایی می‌شود که بخش اول شامل نذر و اهدای کتاب برای تأسیس کتابخانه‎ای کوچک به‎نام عاطفه صابری (مددکار جوانمرگ بوشهری است که به مدت چهار سال داوطلبانه به کودکان نقاط محروم استان بوشهر خدمت‌رسالانی می‌کرد) است و بخش دیگر طرح «مهر عاطفه جاری‌است» را در برمی‌گیرد که برای استمرار خدمات خیریه و کمک‌های نقدی در راستای حمایت تحصیلی از دانش‎آموزانی که تحت پوشش مددکاری و نیکوکاری عاطفه بودند، اجرایی می‌شود.

پویش نذر کتاب «ارمغان دانایی و مهر عاطفه» از پنجشنبه، ۱۱ آبان ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون خیّران و دوستداران بوشهری ۲۵۰ جلد کتاب به این پویش اهداء کرده‌اند. این پویش تا هفته کتابخوانی ادامه دارد. کتاب‌های اهدایی در نهایت در کتابخانه‌ای به نام عاطفه صابری جانمایی شده و در اختیار کودکان و نوجوانان جنوبی قرار خواهد گرفت.

افراد متقاضی برای مشارکت در این پویش برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۱۷۱۱۶۸۷ تماس برقرار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها