جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
فضای کتابخانه کانون پرورش فکری شهر هشتگرد زنده و پویا است

البرز - امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: فضای کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر هشتگرد زنده و پویا است و تقویت کار گروهی بین کودکان و نوجوانان از نقاط قوت این مرکز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساوجبلاغ، حجت الاسلام روح الله مختاری عصر پنجشنبه ضمن بازدید از مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر هشتگرد، فضای کتابخانه این مرکز را فضایی زنده و پویا توصیف کرد و گفت: تقویت کار گروهی بین کودکان و نوجوانان از نقاط قوت این مرکز است.

وی با تاکید بر اینکه در مسیر تربیت غذای روح از غذای جسم مهم تر است، گفت: مربیان، کتابداران و سیاست‌گذاران امر تعلیم و تربیت همواره باید مراقب مسمومیت‌های فکری کودکان و نوجوانان باشند.‌

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ بر لزوم تعهد و تخصص نیروهایی که با کودکان و نوجوانان کار می‌کنند، تاکید کرد و گفت: برای تحقق این مهم استفاده از ظرفیت و تجارب مربیان توانمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در امور تربیتی مهم و ضروری است.

مریم فلاح نژاد، مسئول مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر هشتگرد در ادامه این بازدید به معرفی کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان کانون و فعالیت‌های آن پرداخت.

وی هدف والای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش کودکان و نوجوانان و کمک به شکوفایی استعداد آن‌ها با تکیه به تربیت اسلامی دانست.

مسئول مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر هشتگرد به معرفی فعالیت‌ها و طرح‌های کتابخوانی و معرفی کارگاه‌های گام به گام تا اندیشه و فعالیت‌های اسلامی مرکز هشتگرد پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها