سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
کتاب الکترونیک گردشگری ملایر تدوین شد

همدان _ شهردار ملایر از تدوین کتاب الکترونیک گردشگری ملایر خبر داد و گفت: این کتاب به منظور شناساندن اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری ملایر تهیه شده است.

مجید فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، اظهار کرد: کتاب الکترونیک گردشگری شهرستان ملایر به منظور شناساندن اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری ملایر به همت شهرداری ملایر تهیه و در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این کتاب به هشت زبان زنده دنیا شامل فارسی، عربی، انگلیسی، روسی، چینی، آلمانی، ترکی و فرانسوی و به صورت گویا طراحی شده و در اختیار توریست‌ها و گردشگران ایرانی و خارجی و علاقمندان قرار گرفته است.

شهردار ملایر بیان کرد: این کتاب شامل همه اماکن گردشگری شهرستان و مراکز خدماتی و سوغات ملایر و تور مجازی ۳۶۰ درجه از اماکن گردشگری، ویدیو، لوکیشن و گالری تصاویر است.

وی خاطرنشان کرد: در این کتاب تمام اطلاعات مورد نیاز گردشگران از قبیل بیمارستان‌ها، جایگاه‌های سوخت، مراکز خرید مبل و منبت، رستوران‌ها، مراکز اقامتی، مجتمع‌های رفاهی، انواع سوغات ملایر و … به صورت جامع و با بالاترین سرعت و کیفیت در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فرجی عنوان کرد: راه‌های دسترسی به این کتاب از طریق سه روش اسکن کیو آر کد مربوطه که در ورودی‌های شهر ملایر نصب خواهد شد، مراجعه به آدرس اینترنتی visitmalayer.ir و سایت شهرداری ملایر به نشانی www.malayer.ir است.

وی یادآور شد: امیدواریم گردشگران و هم وطنانی که به شهر ملایر سفر می‌کنند با استفاده از این کتابچه از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری ملایر لذت ببرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها