دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان منصوب شد

لرستان - با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «امین کمالوندی» به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، حامد علامتی در این حکم با اشاره به شایستگی و تجربه‌های ارزشمند امین کمالوندی آورده است: نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم ‏به‏ عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان» منصوب می‌شوید.

مدیرعامل کانون در این حکم نوشته است: انتظار می‌رود با رویکردی نظام‌مند و مرکزمحور به مجموعه فعالیت‌های کانون و از رهگذر بهینه‌سازی فرایندها و اصلاح دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های موجود و همچنین توجه به ضرورت صرفه‌جویی در هزینه‌های امور جاری و حسن اجرای قوانین و مقررات ضمن فراهم آوردن زمینه مشارکت مؤثر و ایجاد و تقویت انگیزش همکاران به عنوان سرمایه انسانی، ساماندهی نیروی انسانی برای افزایش کارایی و اثربخشی عمومی کانون قدم‌های مؤثر برداشته شود.

امین کمالوندی جایگزین هادی یوسف‌زاده شده است که از تیر ۱۴۰۰ معاونت توسعه مدیریت و منابع کانون را بر عهده داشت.

امین کمالوندی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و در کارنامه خود فعالیت‌های متعددی در حوزه فرهنگ و هنر کشور داشته است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌های لرستان و کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کتابخانه‌های استان مرکزی و معاون پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از سوابق کمالوندی است. وی در آخرین مسئولیت، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها