شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۴
انتشار «آیین انقلاب اسلامی» در روسيه

گزیده‌هایي از اندیشه و آري امام خمینی(ره) در کتاب «آیین انقلاب اسلامی»‌ با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و رایزنی فرهنگی سفارت ایران در فدراسیون روسیه، به زبان روسی ترجمه و منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، کتاب «آیین انقلاب اسلامی»‌ دربردارنده گزیده‌ای از بیانات، پیام‌ها و تالیفات امام خمینی(ره)، بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران است که بدون دخل و تصرف و با ذکر ماخذ عنوان شده‌اند. 

نوشتار حاضر ترجمه بخش‌هایی از کتاب «آیین انقلاب اسلامی» است که پيش از اين به مناسبت صدمین سال میلاد امام خمینی(ره) از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار آن حضرت در ایران منتشر شد.

مباحثی نظير «مبانی اندیشه امام خمینی(ره)»، «علل و زمینه‌های انقلاب اسلامی» و «جلوه‌های عینی تفکر امام راحل در اداره جامعه با استفاده از بیانات آن حضرت» از موضوعاتي‌اند كه در تهيه و تدوين اين اثر براي روسي‌زبانان به آنها توجه شده است. 

در بخشي از معرفي اين اثر و در پشت جلد کتاب خلاصه‌ای از زندگینامه امام خميني(ره) به زبان روسی همراه با تصویري از آن حضرت مشاهده مي‌شود. 

کتاب «آیین انقلاب اسلامی» در شمارگان 1500 نسخه، 156 صفحه و قطع رقعی منتشر و روانه بازار كتاب كشور روسيه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط