چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۴
«آيين دادرسي مدني و كيفري در آينه نمودار» پديدار مي‌شوند

مدير مسوول انتشارات نگاه بينه با بيان اين كه دو كتاب «آيين دادرسي مدني در آينه نمودار» و «آيين دادرسي كيفري در آينه نمودار» به دليل تسهيل يادگيري دانشجويان به شكل نمودار طراحي شده‌اند، از تجديد چاپ آنها خبر داد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، بهرام بهرامي با بيان اين خبر اظهار داشت: آيين دادرسي مدني، نحوه رسيدگي به شكايات در دادگاه‌ها را بررسي مي‌كند و دربر دارنده مطالبي نظير قوانين امور حسبي، عدالت اداري و روابط موجر و مستأجر است.

وي افزود: آيين دادرسي كيفري نيز به نحوه رسيدگي به جرايم و چگونگي مجازات مجرمان با جرم‌هاي متفاوت مي‌پردازد كه دربر دارنده مطالبي نظير دادسرا و سلسله مراتب، ضابطان دادگستري و وظايف آنها، اقسام جرايم و احصاء و جلب متهم است.

بهرامي با بيان اين كه آيين دادرسي مدني و كيفري به ترتيب داراي شش و چهار واحد درسي در دانشكده‌هاي حقوق‌اند، گفت: با توجه به تدريس اين كتاب‌ها در دانشگاه‌ها، مولف آن تصميم به تنظيم آن به صورت نمودار گرفته است تا سبب تسهيل يادگيري دانشجو شود.

كتاب‌هاي «آيين دادرسي مدني در آينه نمودار» و «آيين دادرسي كيفري در آينه نمودار» با شمارگان 2000 نسخه و به ترتيب در 332 صفحه و بهاي 45000 ريال و 356 صفحه و 68000 ريال، ماه آيند روانه بازار كتاب مي‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط