یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
حضور 120 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

لرستان - رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج از حضور 120 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان خبر داد.

سردار عبدالرضا آزادی در حاشیه جلسه ستاد کنگره شهدای لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از 15 تا 21 مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان همزمان با کنگره ملی 8000 شهید استان همدان با حضور 120 ناشر از سراسر کشور برگزار خواهد شد و ناشران آخرین آثار منتشر شده حوزه  ایثار و شهادت را ارائه خواهند داد.

وی در مورد اهمیت ایجاد نمایشگاه و غرفه‌های دائمی کتاب دفاع مقدس در شهرهای کشور برای اثربخشی هرچه بیشتر در این حوزه گفت: خوشبختانه گام‌های خوبی برای عرضه کتاب‌های مربوط به  دفاع مقدس و مقاومت در استان‌های کشور برداشته شده است.

سردار آزادی به فروشگاه دائمی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: لازم است این‌گونه فروشگاه‌ها به مردم بیشتر معرفی شوند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با تاکید بر اینکه کتاب را باید معرفی کرد افزود: برگزار پویش‌های مختلف از سوی دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی برای معرفی کتاب‌ به جامعه رسالتی است که بر عهده این دستگاه‌هاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها