دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
60 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان سمنان تولید می‌شود

سمنان- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تا بهار سال آینده تولید 60 کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدای استان پیش بینی شده است.

سردار عباس مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، ضمن بیان اینکه تولید کتاب‌های مکتوب و صوتی در حوزه دفاع مقدس و سیره شهدا در زمره اقدامات حفظ آثار استان سمنان است، تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن کنگره بزرگ سه هزار شهید استان در بهار سال آتی، پیش بینی می‌شود که 60 کتاب در استان سمنان با موضوع دفاع مقدس تولید شود. 

وی با بیان اینکه بخشی از این کتاب‌ها تاکنون تولید شده است، افزود: 15 کتاب صوتی در این بین طی ایام هفته دفاع مقدس در مراسم مختلف در سراسر استان سمنان رونمایی خواهد شد و مابقی کتاب‌ها نیز در دست تهیه هستند. 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه نیمی از کتاب‌هایی که تا بهار سال آتی تولید می شود صوتی خواهد بود، ابراز کرد: تلاش شده تا همه سلایق و مخاطبان در این تولیدات دیده شود. 

مطهری  درباره کتاب ها تولید شده در سال 1402 نیز بیان کرد: امسال 40 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و سیره شهدا در استان سمنان تولید شده است. 

وی درباره دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس استان سمنان افزود: برگزاری محافل خاطره‌گویی با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس یکی از برنامه های شاخص محسوب می شود. 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان نشست ادبی نویسندگان و شاعران نوقلم را دیگر برنامه هفته دفاع مقدس استان در حوزه فرهنگی و کتاب دانست و گفت: نمایشگاه‌های کتاب نیز در نقاط مختلف استان برپا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها