چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
حضور انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد

قم- انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با بیش از 100 عنوان حضور دارد.

محسن اکبری شاهرودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، درباره حضور انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد، گفت: بیش از 100 عنوان از آثار عربی و انگلیسی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد عرضه می‌شود.

وی گفت: آثار این مرکز در غرفه رایزنی فرهنگی ایران در بغداد (المستشاریة الثقافیة الإیرانیة) برای ارائه به اندیشمندان و علاقه‌مندان به آثار تخصصی معارفی و فقهی به نمایش گذاشته شده است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه داد: آثار مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی، همچون «موسوعه بزرگ تفصیل الشریعة»، «فقه القرآن»، «آیة التطهیر»، «حماة الوحی»، «مدخل التفسیر»، و آثار ارزشمند آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی مانند «رسائل فی الفقه و الاصول»، «صلوة المسافر»، «اسرار الصلوة»، «دراسة فی صیانة القرآن الکریم من التحریف»، «النهضة الحسینیة»، «مقاصد الشریعة»، «التلقیح المصنوعی»  و همچنین آثار اساتید و پژوهشگران این مرکز در نمایشگاه عرضه می‌شود.

مدیر این انتشارات افزود: این نمایشگاه از دوشنبه ۱۸ تا ۲۷ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور تا ۵ مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد برگزار و آماده استقبال از اساتید و پژوهشگران  است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها