دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
ششمین دوره کارگاه «یکشنبه‌های داستانی» قم آغاز شد

قم - به میزبانی حوزه هنری قم، با حضور علی غبیشاوی، نویسنده و مدرس داستان، ششمین دوره کارگاه «یکشنبه‌های داستانی» قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، عصر یکشنبه ۲۶ شهریور ماه ششمین دوره کارگاه «یکشنبه‌های داستانی» با حضور علی غبیشاوی، نویسنده و مدرس داستان، سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم و علاقمندان به داستان‌نویسی در قم برگزار شد.

کارگاه یکشنبه‌های داستانی که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم برگزار می‌شود به ارائه و بررسی آثار داستان‌نویسان شهر قم که علاقمند به نقد آثارشان هستند، اختصاص دارد. در این جلسات علی غبیشاوی ضمن نقد آثار ارائه شده، اصول داستان‌نویسی را با حاضران به اشتراک می‌گذارد.  
              
غبیشاوی مدرس این دوره مدرک کارشناسی‌ارشد فلسفه هنر دارد و دوره‌های مختلف داستان‌نویسی را گذرانده‌ است. از جمله آثار  او رمان «بی ‌مترسک»، برنده جایزه اول جشنواره اشراق و نامزد جایزه‌‌ی واو، هفت اقلیم است. از دیگر آثار وی می‌توان به کتاب «ملّا امین» اشاره کرد که زندگی‌نامه داستانی یکی از شهدای حادثه منا است.

به گزارش ایبنا؛ جلسه پایانی پنجمین دوره یکشنبه‌های داستانی با حضور محمدعلی رکنی پس از برگزاری ۱۰ جلسه، عصر یکشنبه ۱۹ شهریور ماه برگزار شده بود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها