چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
لزوم استقرار قفسه کتاب در مراکز فرهنگی استان البرز/لزوم توجه به فروشگاه‌های کتاب

البرز - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز بر لزوم توجه به فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و توسعه بخش فروش با دائر کردن قفسه فروش کتاب در مراکز فرهنگی، هنری، تدارک ایده‌های نو و خلاقانه برای هفته ملی کودک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، زینب عاشری صبح چهارشنبه در حاشیه وبینار مشترک با وزیر و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: استفاده از ظرفیت سالن‌های سینما و تشکیل گروه‌های مجری برنامه‌های کودک و نوجوان استان در حوزه‌ نمایش، جشن الفبا و غیره در دستور کار است.
 
وی همچنین بر توجه به فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و توسعه بخش فروش با دائر کردن قفسه فروش کتاب در مراکز فرهنگی، هنری، تدارک ایده‌های نو و خلاقانه برای هفته ملی کودک تاکید کرد.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به ضرورت تعامل و ارتباط مراکز کانون با مدارس، مساجد، آموزشگاه‌ها و دیگر مراکز فرهنگی، هنری حوزه‌ کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: برای باز تعریف و شناسایی هر چه بیشتر هویت کانون باید تلاش کنیم.

عاشری در بخش دیگری با اشاره به سیاست‌های حوزه معاونت فرهنگی کانون کشور در خصوص حضور بیش از پیش خانواده‌ها و مادران در مراکز کانون، گفت: تدارک فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مهارت‌های زندگی برای این عزیزان با هدف استفاده از ایده‌ها و نظرات ارزشمند این گروه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: درهای کانون به روی تمامی علاقه مندان باز است و هر کس هر ظرفیت و توانمندی در حوزه‌ کودک و نوجوان دارد می‌تواند آن را به کانون معرفی کنند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها