پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با آزاده و جانباز دفاع مقدس دیدار کرد

خوزستان - به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور در منزل حاج منصور شوشتری آزاده سرافراز دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا) در اهواز ، مجید منادی ضمن گرامی‌داشت ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در ابن دیدار بیان کرد: آرامش امروز ما به برکت جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های آزادگان سلحشور است.

منادی در این دیدار با قدردانی  از ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های آزادگان، جانباران و شهدای جنگ تحمیلی عراق  علیه ایران ،اظهار کرد: با توجه به وقایع اخیر و حادثه تروریستی شاهچراغ ، باید تلاش کنیم نسل جوان را برای مقابله با این جنایات هوشیارتر کنیم.

وی لازمه اصلی این هوشیاری را  زنده نگه داشتن آرمان‌های امام راحل دانست و عنوان کرد: باید تلاش کنیم مداوم قصه جنگ، جانبازان و آزادگان را برای جوانان روایت کنیم تا ایثارگری‌های این عزیزان به بوته فراموشی سپرده نشود.

در این دیدار، حاج منصور شوشتری آزاده سرافراز سپاه اسلام  به ذکر خاطرات و آموزه‌های شیرین و درس آموز از دوران دفاع مقدس و اسارت خود در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق پرداخت.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و جمعی از مسئولان بنیاد شهید و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این دیدار حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها