شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
طرح محفلانه قرآنی در محلات و مدارس ایلام همزمان با آغاز سال تحصیلی اجرا می‌شود

ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: طرح محفلانه قرآنی در مدارس شاخص استان و همچنین در سطح محلات ایلام همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزارخواهد شد.

به گزارش خبرگزازی کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، حجت‌الاسلام‌ محمدعلی نجفی گفت: طرح محفلانه قرآنی در مدارس شاخص استان و همچنین در سطح محلات ایلام همزمان با آغاز سال تحصیلی با حضور خانواده‌های علاقه‌مند به معارف قرآنی برگزارخواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه، این طرح در سال تحصیلی گذشته نیز انجام شده‌است، افزود: محفلانه قرآنی، در سطح مدارس به‌صورت ۱۵ روز یک‌بار و در سطح محلات به‌صورت ماهیانه برگزار می‌شود  و در طرح مذکور یکی از قاریان برتر استانی، یک نفر از حافظان و همچنین یک نفر به‌عنوان تبیین‌گر آیات قرآن حضور خواهند یافت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: هدف از اجرای چنین طرح‌هایی در محلات و مدارس، آشنایی بیشتر خانواده‌ها و نوجوانان با معارف و فرهنگ قرآنی است.
 
این مسئول گفت: اجرای طرح در مدارس با فراخوان مدارس دخترانه و پسرانه مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و مشخص کردن یک مدرسه انجام می‌شود و با حضور دانش‌آموزان، پس از قرائت قرآن توسط قاری و حافظ قرآن، تفسیر آیات تلاوت شده توسط مفسر برای دانش‌آموزان تفسیر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها