پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
«یک لباس زیبنده» در میامی رونمایی شد

سمنان- مراسم رونمایی از کتاب یک لباس زیبنده با حضور مسئولان و جمعی از علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به مناسبت روز حجاب و عفاف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در میامی، مراسم رونمایی از کتاب یک لباس زیبنده با حضور جمعی از مسئولان، رئیس ارشاد اسلامی شهرستان میامی، اعضای شورای شهر و همچنین انجمن‌های هنری شهرستان به میزبانی سالن ارشاد اسلامی میامی، برگزار شد. 

کتاب یک لباس زیبنده نوشته علی اصغر باقری یک نمایشنامه است که با زبانی طنز تلاش دارد تا به مقوله حجاب و به خصوص ترویج آن نزد جوانان بپردازد.  بیشتر شخصیت‌های این نمایش نامه نوجوان و جوان هستند و نویسنده تلاش کرده تا تصویری جذاب از حجاب ارائه کند. 

علی موسوی فرد رئیس ارشاد اسلامی شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگار ایبنا در حاشیه این مراسم، گفت: رونمایی از کتاب یک لباس زیبنده با حضور جمعی از علاقمندان به فرهنگ و هنر، به عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی گرامیداشت روز حجاب و عفاف در میامی برگزار شده است. 

موسوی فرد با بیان اینکه کتاب یک لباس زیبنده در راستای تبیین اهمیت حجاب و عفاف به رشته تحریر در آمده است، بیان کرد: زبان هنر به خصوص نمایش و داستان بهترین ابزار برای ترویج و تبیین فرهنگ حجاب است. 

وی با بیان اینکه بیان مسائل حجاب و عفاف با زبان هنر به خصوص برای جوانان و نوجوانان جذابیت‌های فراوانی را ایجاد خواهد کرد، افزود: تلاش داریم تا از این دست تولیدات فاخر فرهنگی حمایت های بیشتری کنیم. 

در این مراسم از بانوان محجبه ورزشی و بانوان محجبه اعضای هلال احمر  تقدیر به عمل آمد.

میامی شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها