سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
مسئله‌ «عفاف و حجاب» باید با شیوه‌های خلاق فرآیندی به کودکان و نوجوانان معرفی شود

آذربایجان‌غربی-مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: مسئله‌ «عفاف و حجاب» باید با شیوه‌های خلاق فرآیندی به کودکان و نوجوانان معرفی شود و این موضوع در غرفه کانون استان در دومین نمایشگاه گوهر شاد در حال برگزاری است.

زهرا آبسوران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت:  مسئله‌ «عفاف و حجاب» باید با شیوه‌های خلاق فرآیندی به کودکان و نوجوانان معرفی شود و این موضوع در غرفه کانون استان در دومین نمایشگاه گوهر شاد در حال برگزاری است.

وی افزود: غرفه‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله نقاشی، ساخت کاردستی، کاغذ و تا پذیرای کودکان و نوجوانان بازدید کننده از این نمایشگاه است.

آبسوران همچنین مسابقه پازل برای کودکان با موضوع حجاب و عفاف را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عنوان کرد و گفت: در حوزه‌ نوجوانان باید سعی کنیم از طریق فعالیت‌های جذاب و غیر مستقیم آنان را با مفهوم صیانت از خود و داشتن حریم شخصی در تمام زمینه‌ها آشنا کنیم.
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان‌دادن توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس در ارومیه در حال برگزار است.

به گزارش ایبنا؛ نمایشگاه عفاف و حجاب و توانمندی‌های صنایع دستی تولیدی با عنوان «نمایشگاه گوهرشاد» که جزو مصوبات ستاد عفاف و حجاب است از ۱۱ تا ۱۶ تیرماه سال‌جاری در محل نمایشگاه‌های دایمی پارک جنگلی ارومیه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها