دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
ارائه 100 عنوان کتاب در نمایشگاه «گوهر شاد» ارومیه

آذربایجان‌غربی- مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: 100 عنوان کتاب در حوزه حجاب و عفاف در دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» ارومیه معرفی خواهد شد.

خدیجه معصومی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: 100 عنوان کتاب در حوزه حجاب و عفاف در دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» ارومیه معرفی خواهد شد.

وی افزود: قصه‌گویی روزانه در مورد حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع حجاب، عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی،  کاردستی و پویش کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

معصومی ادامه داد: همچنین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز در حال برگزاری است و در صورت تمایل علاقمندان کتابخوانی آن‌ها ضبط شده و به صورت مستقیم در جشنوارت شرکت داده خواهند شد.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود: همچنین در صورت استقبال علاقمندان نشست مطالعاتی نیز در مورد حجاب و عفاف با حضور کارشناسان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ نمایشگاه عفاف و حجاب و توانمندی‌های صنایع دستی تولیدی با عنوان «گوهر شاد» که جزو مصوبات ستاد عفاف و حجاب است از ۱۱ تا ۱۶ تیر ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های دایمی پارک جنگلی ارومیه برگزار خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها