پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
اول مهر آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی است

کرمانشاه - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: با هدف بهره‌مندی هر چه بیشتر دانش‌آموزان از اوقات فراغت در فصل تابستان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، تا یکم مهرماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، گفت: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمانشاه در حال برگزاری است. این جشنواره که از روز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و قرار بود تا یکم تیرماه ۱۴۰۲ ادامه یابد بنا براعلام دبیرخانه، به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر از فراغت پیش‌رو در فصل تابستان و برای خوانش حداکثری کتاب‌ها و مشارکت هر چه بیشتر اعضای کتابخانه و خانواده‌ها، مهلت شرکت در این جشنواره تا یکم مهرماه سال جاری تمدید شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه تعداد ۹۰ کتابخانه عمومی وجود دارد که بیش از ۶۰ هزار نفر از جمعیت استان عضو این کتابخانه‌ها هستند و در این دوره از جشنواره شاهد استقبال خوبی از طرف شرکت کنندگان در جشنواره هستیم. 

حسنی‌خونسار، در خصوص برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد: جشنواره رضوی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی ترویجی کتابخانه‌های عمومی است که دوازدهمین دوره این جشنواره از جمله برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، به میزبانی کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار می‌توانند به نشانی razavi.samakpl.ir مراجعه کنند.

برگزیدگان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح ملی و استانی با لوح تقدیر و هدایای نقدی در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی تقدیر خواهند شد.
  •  
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها