سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کتاب «لحظه‌های بی‌زمان» در گرگان رونمایی ‌می‌شود

گلستان- مراسم رونمایی از کتاب «لحظه‌های بی‌زمان» دفتر اشعار و یادنامه شاهد فقید حبیب‌الله قلیش‌لی در گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، آیین رونمایی از کتاب «لحظه‌های بی‌زمان» دفتر اشعار و نویسنده فقید «حبیب‌الله قلیش‌لی» در روز چهارشنبه 31 خردادماه ساعت 18 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

زنده‌یاد حبیب‌الله قلیش‌لی متولد اول فروردین‌ماه 1322 در روستای معصوم‌آباد از توابع شمالی شهرستان گرگان است. وی دانش‌آموخته فلسفه و حکمت اسلامی، شاعر، نویسنده، آموزگار، مدیر و فعال فرهنگی و سیاسی و اجتماعی بود.

با پیروزی انقلاب اسلامی، او با قبول مسئولیت‌های اجتماعی و سیاسی همچون شهرداری (گرگان و ساری)، فرمانداری (قائم‌شهر و خوانسار)، مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی (گلستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر) و در پایان عضویت و ریاست شورای اسلامی شهر گرگان، نزدیک به چهار دهه به مردم خدمت کرد.

قلیش‌لی از دوران نوجوانی شاعر بوده و از نسل اول پیشگامان شعر نو در گرگان است. او با بنیان نهادن انجمن شعر و ادب گرگان در سال 1364، نخستین انجمن رسمی معاصر منطقه را ایجاد نمود که حاصل بیش از سه دهه فعالیت انجمن، معرفی و پرورش شاعران بسیار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها