دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
برگزاری کارگاه کتابخوانی با موضوع محیط زیست در قیدار

زنجان- مسئول مرکز کانون پرورش فکری قیدار از برگزاری کارگاه کتابخوانی با موضوع محیط زیست در قیدار خبر داد و گفت: برای افزایش سطح مطالعه بین کودکان کتاب‌های موضوعی محیط زیست نیز به آنها معرفی شد.

زینب علی بیگلو در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: به مناسبت هفته محیط زیست برنامه‌های آموزشی در مراکز کانونی زنجان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌های آموزشی به منظور تقویت فرهنگ حفظ و نگهداری محیط زیست و آشنایی کودکان و نوجوانان با موضوع مهم زیست محیطی اجرا شد، اضافه کرد: در این برنامه مباحث مربوط به تفکیک زباله (تر و خشک)، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، آب و همچنین استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی مطالبی بیان شد.

مربی مسئول مرکز قیدار همچنین از برگزاری کارگاه فرهنگی کتابخوانی با موضوع محیط زیست نیز خبر داد و گفت: برای افزایش مطالعه اعضای کانون پرورش فکری در حوزه محیط زیست کتاب‌های مرتبط با این موضوع برای رده سنی کودکان معرفی شد.

بیگلو ادامه داد: ارائه راهکارهای مربوط درباره حفاظت از محیط زیست، کارگاه بحث آزاد با موضوع «محیط زیست برای همه و همه برای محیط زیست»، کارگاه کاردستی خلاق «لبخند زمین» نیز از دیگر موضوعات آموزشی در حوزه محیط زیست بود.

وی افزود: آشنایی با قرآن و احادیث، قصه گویی، مسابقات علمی، روخوانی و  معرفی کتاب، نجوم و زیست شناسی، برپایی اردو،بازی و سرگرمی، نمایش و نقد فیلم، معرفی شخصیت و سرزمین ،کاردستی و نمایش خلاق، برپایی کارگاه های نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، عکاسی، پویانمایی و آشنایی با موسیقی برای کودک (ارف)،فیلم سازی برای نوجوانان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار اجرا می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها