سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
بیش از 2 هزار جلد کتاب در مدارس مناطق کمتربرخوردار ملکشاهی توزیع شد

ایلام- مدیرکل کانون پرورش فکری استان گفت: بیش از 2 هزار جلد کتاب در قالب طرح «کتاب دوست مهربان» در مدارس مناطق کمتربرخوردار شهرستان ملکشاهی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از توزیع و اهدای بیش از 2هزار کتاب کودک ونوجوانان در میان مدارس مناطق کمتربرخوردار شهرستان ملکشاهی خبرداد.

وی گفت: رونق و بروزرسانی کتابخانه‌های مدارس محروم در این شهرستان و توزیع کتاب‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان با شعار فرهنگی «کتاب دوست مهربان»،ترغیب و ترویج کتاب و کتابخوانی از اهداف این کار فرهنگی است.
 
وی ادامه داد: با همکاری فرمانداری و بخشداری ملکشاهی و با هدف توجه به مناطق کمتربرخوردار استان و رعایت عدالت فرهنگی میان کودکان و نوجوانان تلاش شد تا کتاب‌های مناسب و بروز از سوی این اداره کل توزیع و اهدا شود.
 
وی ادامه داد: با هدف توسعه و روزآمد کردن کتابخانه‌های مساجد، تعدادی از این کتاب ها با هماهنگی هیات امنای یکی از مساجد این شهرستان در بخش کتابخانه مسجد یادشده توزیع و اهدا شد تا کودکان و نوجوانان نمازگزار از این کتاب ها بهره مند شوند.
 
این مسئول فرهنگی با تقدیر از همکاری و همراهی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی گفت: ان‌شاالله توزیع و اهدای هدفمند کتاب در میان مدارس مناطق کمتر برخوردار این شهرستان را در طول سال ادامه خواهیم داد.
 
رستگار با اشاره به فقدان مرکز کانون در این شهرستان ادامه داد: متاسفانه در این شهرستان مرکز فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان وجود ندارد که مخاطبان  از امکانات و برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند،ان شاالله در تلاش خواهیم بود تا در مناسبت های مختلف کتاب‌های متناسب با مخاطبان کودک و نوجوان این شهرستان را تهیه و اهدا نموده و کمبود کتاب‌های مناسب این قشررا بر طرف کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها