جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
توجه مخاطبان به «جهان کوانتومی» و «جهان زیبا»

«خداباوری و معنای زندگی» نوشته تی. جی. ماوسن با ترجمه ریحانه بی‌آزاران، «مفهوم پرستش» به قلم نینیان اسمارت با ترجمه محمد مهدی فلاح و «کشف‌های هری اشتوتله مایر؛ داستان کنجکاوی‌های فلسفی پسرکی باهوش» به قلم متیو لیپمن و ترجمه فریدون امام‌زاده شوشتری از جمله تازه‌های نشر پارسیک است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)  نشر«پارسیک» از جمله ناشرانی است که با عناوین جدید در فلسفه و فلسفه علم در نمایشگاه سی و چهارم شرکت کرده است. «خداباوری و معنای زندگی» نوشته تی. جی. ماوسن با ترجمه ریحانه بی‌آزاران، «مفهوم پرستش» به قلم نینیان اسمارت با ترجمه محمد مهدی فلاح و «کشف‌های هری اشتوتله مایر؛ داستان کنجکاوی‌های فلسفی پسرکی باهوش» به قلم متیو لیپمن و ترجمه فریدون امام‌زاده شوشتری از جمله تازه‌های این انتشارات است.

مسئول غرفه این نشر آثار مرتبط با فلسفه آفرینش را از آثار پر مخاطب نشر پارسیک معرفی و بیان کرد: «جهان زیبا؛ نظریه ریسمان و تکاپوی سازگاری نسبیت و فیزیک کوانتوم» به قلم برایان گرین با ترجمه مازیار نوعی و «جهان کوانتومی» نوشته برایان کاکس و جف فورشاو با ترجمه مازیار نوعی پرفروش‌ترین آثار ما در این دوره از نمایشگاه بودند.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها