چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۴
اطلاعی از برگزيده شدنم در کتاب سال ندارم

«فيروز زنوزی جلالی» از برگزیده شدنش در بخش داستان جایزه کتاب سال که خبر آن ساعتی پیش در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، اظهار بی‌اطلاعی كرد./

زنوزی جلالی پس از درج خبر انتخابش به عنوان برگزيده كتاب سال در يكي از خبرگزاري‌ها، به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،گفت: اين خبر را تكذيب مي‌كنم و نسبت به انعكاس خبر از منبعي نامعلوم توسط آن خبرگزاري، انتقاد دارم.

برنده جايزه جلال آل‌احمد با گلایه از انتشار سوءتفاهم ‌برانگیز این خبر، افزود: چندي پيش به يكي از خبرنگاران درباره موضوع و محتواي كتاب «قاعده بازی» توضيحاتی داده بودم؛ ولي درباره برگزيده‌شدن در اين جايزه هرگز سخنی نگفته‌ام. متاسفانه آن خبرنگار از جانب خود به انتشار خبر برگزیده شدن من در جایزه کتاب سال اقدام کرده است.

وي تصريح كرد: صورت خبرهاي اين چنيني، نبايد به گونه‌اي باشد كه خواننده را درباره منبع آن به اشتباه بياندازد؛ چنان که این خبر، بدون ذکر هیچ منبعی منتشر شده است.

زنوزي جلالي نامزد دريافت جايزه كتاب سال براي رمان قاعده بازي است. اين كتاب تا به حال جوايز متعددي چون كتاب فصل و قلم زرين  را به خود اختصاص داده است.
 
بيست و ششمين دوره كتاب سال جمهوري اسلامي ايران و شانزدهمين دوره جايزه جهاني كتاب سال، شنبه 19 بهمن ماه جاري از ساعت 15 الي 18 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها